10 izzivov, ki nas čakajo v letu 2012

Kako bomo komunicirali v tem letu in kako v prihodnosti?

Moč komuniciranja v naslednjih letih bo gotovo prefinjena uporaba socialnih omrežij in hkrati globoko sporočilo, ki ga nosi vsaka informacija. Še vedno cenimo, da se nam v komunikaciji kdo posveti in pokaže, da mu je mar za nas. Na to podjetja pri svojem tržnem komuniciranju (pre)večkrat pozabljajo in komuniciranjo brez emocij, brezosebno.

Včasih je veljalo, če te ni na internetu, ne obstajaš, ali sedaj velja, če te ni na socialnih omrežjih ne obstajaš? Bo mobilnik postal pomembnejši kanal za spletne trgovine, kot računalnik? Ali mobilne aplikacije postajajo pomembno marketinško orodje?

O tem imajo gotovo veliko povedati udelženci največje direktno marketinške konference v Ameriki, konference Social Brands, ki je potekala v Londonu in drugih dogodkov, ki podajajo ključne trende v prihodnosti. Svoja mnenja bodo soočili na okrogli mizi, ki bo potekala na kongresu Direkt, v četrtek, 8. marca 2012, v Portrožu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja