10 pasti digitalnega marketinga

Debate okoli digitalnega marketinga iz dneva v dan polnijo aktualne novice in razprave. Večkrat slišimo pohvale, da ima podjetje preko 100.000 sledilcev ali pripadnikov na Facebooku – vendar ali to dejansko lahko štejemo za uspeh?

V nadaljevanju 10 najpogostejših pasti v digitalnem marketingu:

  1. Imamo 100.000 privržencev na Facebooku, mi smo face: število ne pove veliko, pomembno je, da z njimi vzpostavite pravi odnos, ki pripelje do odlične komunikacije.
  2. Še vedno ne uporabljamo mobilnega oglaševanja: uporabniki pogosto uporabljajo mobilnike za iskanje informacij, čas je, da vpeljete mobilno strategijo v vaš posel.
  3. Večanje obiskovalcev spletne strani je naš cilj: število obiskovalcev je lahko pogosto zavajajoč podatek. Analiza obnašanja obiskovalcev spletne strani vam lahko pokaže relevantne rezultate.
  4. Povsod imamo enako vsebino: Boste ponovili enak pogovor z vašimi prijatelji? Namenite čas za razumevanje osebnosti uporabnikov in odkrijte, kje lahko nadaljujete komunikacijo.
  5. »Outsourcate« preveč ali premalo? Vedno je pomembno, da se vključite na področjih, kjer se zbirajo informacije, ki so tudi osrednji del digitalnega marketinga. Po drugi strani, pa lahko razširite storitve ali razmišljanje, ki jih vnesejo zunanji strokovnjaki.
  6. Čakate na pravi trenutek? Glede na celoten pomp o socialnih medijih, si vaše stranke morda želijo strategijo socialnih medijev, vendar to še ne pomeni, da se njihove potrebe končajo tukaj. Pridobite vpogled v nišo vaših strank in ugotovite kaj želijo.
  7. Ne ozirajte se na najboljše prakse: ostali so pridobili uspeh v posebnih okoliščinah, ki morda sploh ne ustrezajo vašim tržnim strategijam ali situacijam. Ustvarite svoje najboljše prakse in vztrajajte pri njih.
  8. Se sprijaznite s povprečjem? V dobi vrhunske tehnologije in izjemne povezljivosti, je nerazumljivo se zadovoljiti s povprečjem. Medtem ko direktna pošta dosega 2% odziv, kako se lahko spletni tržniki zadovoljijo z nizko 2,6% stopnjo odziva obiskovalcev, ki po obisku spletne strani odidejo na prodajno stran  (ang. conversion rate)?
  9. Neusklajenost blagovnih znamk: spreminjanja podobe vaše blagovne znamke je lahko dobra poteza po določenem času, vendar pa tudi tveganje za zmedo vaših zvestih strank. Bodite dosledni, ko izvajate strategijo blagovnih znamk in zgradite bazo zvestih strank.
  10. Pomanjkanje marketinških priložnosti: digitalni marketing se širi z neverjetno hitrostjo. Če želite ostati v koraku s trendi, raziskujte kako lahko nove priložnosti vplivajo na vaše stranke.

Če se boste uspeli izogniti navedenim pastem, potem ste na dobri poti.


Vir: www.socialmediatoday.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja