12 napovedi za trženje v letu 2012 – I. del

V letošnjem letu smo bili priča kar nekaterim spremembam na področju digitalnih medijev. Microsoft je pridobil Skype, Facebook in Twitter sta pridobila oglaševalske platforme, Google je postavil novo družabno omrežje Google+. Vse se je vrtelo okoli družabnih omrežij. Kako pa nam kaže v naslednjem letu?

Tukaj je top 12 napovedi za prihodnje leto:

1. Avtomatizacija trženja 2.0
Avtomatizacija se je v preteklosti uporabljala predvsem pri elektronski komunikaciji (emaili). V letu 2011 pa smo bili priča širjenju upravljanja odnosov s strankami na socialnih omrežjih (CRM). Avtomatizacija trženja je sedaj ena najhitreje rastočih segmentov CRM industrije. V letu 2012 bo postala to še pomembnejša rešitev za podjetja, ki bodo povezovala vse trženjske funkcije.

2. Kupci in zaposleni bodo postali razširjeni del trženjske ekipe

Socialne mreže se uporabljajo vse pogosteje za združevanje in izmenjavo interesov, pozitivnih in negativnih mnenj o izdelkih in storitvah, ki se širijo s svetlobno hitrostjo. Kot rezultat tega bodo podjetja še bolj osredotočena na odnose s strankami in njihovo upravljanje.

Leta 2010 so podjetja začela poslušati potrebe in želje kupcev preko socialnih omrežij. V letu 2011 so se vključila v njihove pogovore. V letu 2012 bodo šla še dalje z ustvarjanjem in izmenjavo informacij s svojimi zaposlenimi in vplivnimi kupcev pri opredeljevanju svojih blagovnih znamk, izdelkov in storitev, od servisne podpore dalje.

Salesforce.com je nedavno razširil svojo klepetalnico, ki sedaj omogoča podjetjem, da izmenjujejo informacije in datoteke s svojimi strankami preko gostujočega omrežja, kar lahko rečemo, da je že odraz tega trenda.

3. »SoPo« socialna personalizacija bo v porastu

Moč priporočil na socialnih omrežjih bo še bolj prilagojena za spodbujanje ostalih, da sledijo svojim prijateljem. Z vedno večjo prisotnostjo socialnih omrežjih in eksplozijo podatkov, lahko pričakujemo, da bodo mrežna priporočila postala povsod navzoča (npr. prijatelj vašega prijatelja ima rad ta izdelek).

Priporočila vsebin na Facebooku in sodelujočih straneh bodo vse bolj filtrirana in spodbujena s strani prijateljev (veščki). Socialne strani, skupine in seznami želja bodo ustvarjali personalizacijo na manjših spletnih mestih, s tem se bodo ustvarjale nepričakovane povezave med ljudmi.

4. »Všečki« se bodo prepletali z multimedijo
Všečki bodo vplivali na več kot samo na tekstovne spletne vsebine. Ponudniki digitalnih video vsebin bodo uporabili všečke prijateljev za upravljanje video vsebin. Poleg tega bodo te vsebine prilagojene in programirane glede na vaše všečke in všečke prijateljev.

Glede na to, kaj boste najbolj radi gledali, bodo ponudniki digitalnih vsebin izluščili iz vseh spletnih multimedijskih vsebin. Zelo verjetno je, da bo Facebook s prevzemom ali partnerstvom raziskoval ali vlagal v »socialno TV«.

5. Lokacijsko osredotočen marketing bo v porastu
Na posebnih trgih, kot so potovanja, nakupovanje in večerje, bodo kupci vse bolj uporabljali mobilne naprave. Nedavna raziskava je ugotovila, da ena tretjina vseh odraslih Američanov uporablja pametne telefone, ta odstotek pa še narašča.

Pri potovanjih je stopnja klikov že sedaj višja prek mobilnih naprav kot prek osebnih računalnikov. Lokacijsko osredotočen marketing (kot je Foursquare) bo še naraščal.

V predprazničnem času bomo lahko videli, da večina v zadnjem trenutku išče darila in trgovine preko mobilnih naprav. V letu 2015 naj bi bila 50 % vseh teh nakupov opravljenih preko mobilnih naprav. Tržniki bodo morali v letu 2012 upoštevati uporabo mobilnih naprav in njihovo vse večjo univerzalnost.

6. Popustniški trg se bo še povečal
Glede na šibkost gospodarstva in nizke dohodke potrošnikov, bodo ponudbe skupinskega nakupovanja, kot so Groupon in Living Social, postali tržne niše in imeli večji obstanek v letu 2012. Ta podjetja bodo rastla bolj kot so jim kazale napovedi.

Celo Amazon priznava vrednost vse večjih lokacijskih popustov za stranke. Hkrati bodo vsakodnevne ponudbe postale vedno bolj hiper-lokalne. Inteligentni igralci, ki bodo znali združiti mobilne naprave in geo-lokacijske ponudbe bodo postali zmagovalci.

Nadaljevanje članka

 

Vir: www.marketingprofs.com

 

One thought on “12 napovedi za trženje v letu 2012 – I. del

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja