12 napovedi za trženje v letu 2012 – II. del

Nadaljevanja članka o 12 napovedih za trženje v letu 2012 – II. del


7. Oglasi na spletnih medijih bodo postali pomemben del oglaševanja
Ob koncu leta 2010 je imel Twitter 150 strank, ki so uporabljale njihov plačljiv oglaševalski program. V drugi polovici četrtletja 2011 se je njihovo številko povečalo na 600, z 80 % stopnje obnove. Poleg tega se je v letu 2011 povečalo tudi oglaševanje na Facebooku, ki je poskočilo za 104 % od prvega do drugega četrtletja.

V letu 2012 lahko pričakujemo, da bodo tako mala kot velika podjetja vključila tudi socialna omrežja v njihovo spletno oglaševanje, saj bodo imeli tako dostop do stotine miljionov uporabnikov.

8. Socialna omrežja bodo postala bolj pomemben vir organskih iskanj in imela večji vpliv na rezultate iskanj
V letu 2011 so srednja in mala podjetja, ki so bolj nagnjena k spremljanju sodobne tehnologije, začela vse bolj uporabljati socialne medije, saj ga dojemajo kot učinkovit kanal trženja.

V letu 2012 lahko pričakujemo, da bo ta trend še naraščal, še zlasti vsebina socialnih medijev bo postala prevladujoča sestavina v rezultatih iskanj. Za podjetja, ki želijo ohraniti ali izboljšati svojo uvrsitev v iskalnikih, aktivnosti na socialnih omrežjih ne bodo več obvezne, v letu 2012 bo pomemben element promet na spletni strani.

9. Protimonopol Googla bo še naprej na tapeti
Google globalno preiskujejo kot protimonopolnega igralca. Prevladujoč položaj Googla na trgu ga svetovna javnost postavlja pod drobnogled za vsake protikonkurenčne ukrepe.

Z 80 % Yelp prometa, ki ga ustvari Google in 30% vseh iskanj na Googlu, predstavlja največo stran e-poslovanja, kar ni sporno. Kot rezultat tega bo poslovanje Googla še naprej pod intenzivnim nadzorom.

10. Poudarek bo na donosnosti naložb socialnih medijev
Podjetja se bodo premaknila od prvotnega sprejetja socialnih medijev v svojem trženju do naslednje faze, kjer jasno želijo opredeliti stroškovno učinkovitost svojih akcij na socialnih medijih.

Z naslednjim letom preizkušanja, bodo tržniki bolj prefinjeni in spretni pri navigaciji socialnih omrežjih. Postali bodo bolj zahtevni do orodij, ki omogojačjo učinkovito sledenje, merjenje in izboljšanje ROI.

11. Virtualne ekipe bodo postale bolj pogoste
Globalizacija delovne sile se bo osredotočila na povezovanje z nizkimi stroški. Kot bolj uporabne video-konference, deljenje dokumentov z ostalimi, koledarja in ostala spletna orodja za projektno vodenje, bodo postala vedno bolj učinkovita za komunikacijo in delo z virtualnimi ekipami.

Smo priča razvoju trenda, kjer zaposleni delajo skupaj v oddaljenih državah ali celinah, skupaj kot sestavni del poslovanja osnovne dejavnosti.

12. Facebook bo prevladoval in postal podpora Amazonu za ustvarjanje prihodkov
Ni mogoče zanikati, da sta Amazon in Facebook vodilna na svojih tržiščih: spletnem nakupovanju in socialnih medijih. Toda ta dva trga sta do sedaj zelo malo sodelovala, kar je prav nenavadno, glede na izjemno priložnost: konec koncev, ali ne bi bilo zabavno nakupovati skupaj s prijatelji?

Facebook bo ustvaril okolje za spletno nakupovalno izkušnjo, ki bo popolnoma drugačna od nakupovanja na Amazonu. Samo vprašanje časa je, kdaj bodo kupci odšli na izlet v spletni nakupovalni center z virtualnimi prijatelji preko deljenega zaslona, video klepetov ali prek skupinskega nakupovanja s popusti.


Vir: www.marketingprofs.com

 

One thought on “12 napovedi za trženje v letu 2012 – II. del

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja