17. SLOVENSKA MARKETINŠKA KONFERENCA V ZNAMENJU VRHUNSKIH GOVORCEV

Ste se že prijavili? Na Slovenski marketinški konferenci prisluhnite številnim domačim in tujim strokovnjakom, zanimivim razpravam na dveh okroglih mizah, izvedite, kdo je marketinški direktor leta 2012 in se uživajte na koncertu z odlično zasedbo skupine Bossa de Novo.

Portorož bo 29. in 30. maja 2012 že 17. zapored gostil največji marketinški dogodek v Sloveniji, Slovensko marketinško konferenco. Dvodnevni dogodek, ki pokriva vsa področja trženja (od strategije do taktike, raziskav itd.), vsako leto privabi številne obiskovalce, ki so kakor koli povezani s trženjem v svojem poslovnem življenju ali vsakdanu.

Slovenska marketinška konferenca bo povezala globalna razmišljanja uglednih mednarodnih gostov s primeri dobrih lokalnih praks. Hkrati bo odstrla poglede na nove poslovne modele in pristope, izpostavila povezanost razvoja, marketinga in prodaje, cenovnih politik in tržnih poti ter komunikacijskih novosti v turbulentnem ozračju, ki ga bomo lahko umirjali le skupaj s porabniki.

2 dneva vrhunskih predavanj

Letošnja 17. Slovenska marketinška konferenca prinaša 2 dneva vrhunskih predavanj, 16 pametnih prispevkov, 2 pametni okrogli mizi, 2 nagradi, 1 koncert in še mnogo več.

Slovenska marketinška konferenca je dogodek, ki premika in povezuje stroko, hkrati pa skozi vrhunska predavanja, z mednarodnimi strokovnjaki, prikaže najnovejše trende in novosti v marketingu. Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen bo predstavil izjemen strokovnjak za strategijo, trženje in oblikovanje cen, Hermann Simon. O re-inventiranju marketinga skozi življenjski cikel porabnika bo spregovoril podpredsednik in glavni analitik podjetja Forrester Research, Luca S. Paderni. Dimis Michaelides, svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga bo svoj vpogled v kreativnost predstavil na svojevrsten način – s čarovnijo.

Po mnenju direktorice marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo pri IBM, Selde Senkaya, se vloga CMO-jev spreminja, zato bo na podlagi več kot 20 let mednarodnih izkušenj predstavila korporativni značaj sodobnega CMO – vlogo, razvoj in pomen trženja v korporativnem pogledu ter primere dobrih praks.

Julian Boulding, thenetworkone, ustanovitelj podjetja thenetworkone bo predstavil, kako je internet za vedno spremenil trženje (od čustev do razuma in nazaj). Spregovoril pa bo tudi o vpogledu v porabnika, tržnih komunikacij in vlogi blagovnih znamk. Za zaključek pa predstavil »tri nova tržna pravila« za tržnike v letu 2012. Medtem ko bo Goetz Trillhaas, Agencija za razvoj podjetništva CEEMEA v predavanju Inovacije@Google se bo posvetil načelom inovacij, pokazal digitalne megatrende in zaupal, kako in zakaj Google vlaga vanje. Zakaj je torej pomembno, da ste vedno korak naprej, da razumete porabnika in ohranite stik s ciljno javnostjo.

2 okrogli mizi

Poleg mednarodnih strokovnjakov bo Slovenska marketinška konferenca stičišče prepleta znanj in izkušenj domačih strokovnjakov, ki bodo v razpravi na okrogli mizi predstavili svoj vpogled v enostavnejši in pametnejši marketing.

Iztok Sila, Mladinska knjiga Založba in Zenel Batagelj, Valicon se bosta na okrogli mizi s kandidati za marketinškega direktorja/ direktorico leta 2012 pogovarjala s finalisti za naziv Marketinški direktor/direktorica leta 2012.

Letošnji finalisti so:
• Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d.
• Ladeja Godina Košir, direktorica marketinga in oglasnega trženja, Delo, d.d.
• Matjaž Grm, direktor Direkcije prodaje in trženja, Adria Mobil d.o.o.

Drugi dan Slovenske marketinške konference pa bo Peter Frankl, Finance na okrogli mizi o naslovni temi konference »Simple and Smart« gostil Seldo Senkaya, direktorico marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo, IBM in Nikolo Žinića, priznanega hrvaškega kreativca in direktorja podjetja Bruketa & Žinić.

Večer v sproščenem vzdušju

Večerni dogodek 17. Slovenske marketinške konference, ki bo v Gledališču Tartini, bo vrhunec prvega dne, ko bomo:
• podelili nagrade marketinški direktor leta
• podelili nagrade marketinški up 2012 za najboljše magistrsko delo

In prvi del Slovenske marketinške konference zaključili s koncertom odlične zasedbe skupine Bossa de Novo ter nadaljevali v Cafe Taetru.

Več na www.smk.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja