20 oglasov, ki vas bodo spravili ob živce ali razvneli

Prejšnji teden je po internetu zaokrožil žaljiv ponaredek oglasa, ki ga je ustvarila skupina CBK iz New Jerseya. Njihov svetlo rumen oglas za Sapporo, japonsko pivo, se je glasil: »A beer so good it’s hard to believe we made it with our eyes three-quarters closed.”

Ampak zakaj bi CBK ustvarila tako očitno rasistični naravnan plakat, ki je ponaredek? Vsako leto Chip Shop Awards iz Velike Britanije pozove mednarodne oglaševalske agencije, samostojne dizajnerje in študente, da v nagradni natečaj prispevajo najboljše oglase »brez omejitev«.

Prispevki so lahko ideje agencij, ki so jih stranke zavrnile ali jih niso niti predstavili, vendar bi bile ideje lahko odličen oglas (čeprav pogosto neprimeren) za nekoga drugega.
Sodniki prihajajo iz vplivnih agencij, kot so TBWA, GS&P in Leo Burnett.

Kategorije za izbor vključujejo tudi »Najboljšo uporabo slabega okusa« in »Najboljšo politično nekorektnost«, ki so pogosto na meji neokusnega. Vendar še vedno je velik razpon pri prispevkih, od neprimernih do neverjetno kreativnih in nežaljivih.

Poglejte si 20 oglasov, ki bi jih agencije ustvarile brez omejitev …

Vir: www.businessinsider.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.