2010 bo leto socialnih medijev

[:sl]Na področju trženja lahko v letošnjem letu pričakujemo usmeritev podjetij v socialne medije na spletu in porast social-mediaoglaševanja preko mobilnikov. Tako vsaj pravi Geoff Ramsey CEO (eMarketer)…,[:][:sl]ki je v letu 2010 izpostavil sedem glavnih napovedi:
–    porast video spletnega oglaševanja,
–    stabiliziranje naraščanja uporabnikov interneta,
–    iskanje socialnih medijev za oglaševanje,
–    TV-ji z neposredno internetno povezavo in dostopom do portalov (YouTube, Netflix in Blockbuster),
–    porast mobilnega oglaševanja v marketinških spletih,
–    merjenje vplivov socialnih medijev na prodajo,
–    težak presežek lanskoletnih rezultatov Internet marketinga.

Podjetja se bodo v trženju usmerila na upravljanje s socialnimi mediji, ki jim lahko prinesejo željene rezultate – npr. neplačljivo izpostavljenost blagovne znamke na spletu. Načini vključevanja socialnih medijev na rezultate: objavljene vsebine npr. na Twitterju, podatki od prijateljev v socialnih omrežijih in uporaba informacij od drugih uporabnikov na spletu. Ti trendi bodo prinesli nove oblike oglasov, ki bodo lahko neposredno vključevali mnenja prijateljev in/ali njihove interakcije. S tem pa se bodo začela tudi nasprotja med zagovorniki zasebnosti.

Seveda pa je v teh primerih težje merjenje direktnih učinkov na prodajo. Prodajalci se bodo morali spoprijeti z vprašanjem: kako velika skupina privržencev določeni znamki, dejansko vpliva na prodajo in lojalnost?

Povzeto po: Emarketer: 2010 Predictions Round-Up, 31. 12. 2009 (www.emarketer.com/Article.aspx?R=1007446)[:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja