4 koraki za spodbujanje komunikacije od ust do ust

»Gre za veliko novico!«, pravi Andy Sernovitz v svoji knjigi Social BOOM!. »Niso socialni MEDIJI, ampak SOCIALNI MEDIJI. Gre za resnične ljudje in njihove medsebojne pogovore«. Z drugimi besedami, prisotnost na spletnih omrežjih, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn ni dovolj. Če želite spodbujati komunikacijo od ust do ust, boste potrebovali odlične socialne spretnosti in tukaj je nekaj korakov kako to dosežete:

Bodite zanimivi. Ali govorite z vašimi prijatelji o dolgočasnem podjetju, izdelkih in oglaševanju? Ali urejate predstavitev za ljudi, ki vas dolgočasijo? Seveda ne. Dober način za ocenjevanje vašega potenciala za spodbujanje komunikacije od ust do ust je, da se enostavno vprašate: »Ali bi kdo povedal prijateljem o tem?«

Naj bo enostavno. Komunikacija od ust do ust temelji na preprostem sporočilu – ena, nepozabna informacija, ki jo ljudje radi ponavljajo, ko opisujejo vaš izdelek ali storitev. »Vse kar je več kot en stavek je preveč, sicer jo bom pozabil ali pa pokvaril«.

Osrečujte ljudi. Kupci, ki imajo radi vaše podjetje bodo navdušeno delili svoje izkušnje z ostalimi prijatelji. »Pridobili boste več interakcij od ust do ust preko zadovoljnih ljudi kot karkoli drugega kar bi lahko storili«, je pojasnil.

Zaslužite si zaupanje in spoštovanje. Nihče ne bo tvegal lastnega ugleda, s priporočilom podjetja, ki ima vprašljiv sloves pri poslovnih praksah. Toda, če ste znani po celoviti oskrbi strank, partnerjev in zaposlenih, potem priporočila nimajo nobenih ovir.
Če vam je všeč ali ne, komunikacija ust-do-ust je priljubljena tekmovalna kategorija. In če boste zmagovalec, se vam ljudje ne bodo morali upreti, tako vaši integriteti kot tudi vašim izdelkom ali storitvam.

Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja