4 načini za pridobivanje pomembnih informacij o strankah

V današnjem mobilnem in “večkanalnem svetu”, je še bolj pomembno, da ste tam, kjer so vaše stranke. Vse več ljudi se preko tabličnih računalnikov in pametnih telefonov »pofočkajo« oziroma prijavljajo na prodajnih mestih in poslovnih dogodkih. Za primer, Foursquare pridobiva milijone uporabnikov vsak mesec, blizu polovica vseh tabličnih uporabnikov je objavilo svojo lokacijo preko geolokacijskih aplikacij.

Za tržnike aplikacije vezane na lokacijo ponujajo priložnost, da sledijo neverjetno pomembnim sporočilom, ki jih izmenjujejo njihove stranke in obenem sledijo kje se gibljejo, vzpostavljajo zvestobo in večajo prihodke. Prav tako so zanimive kot priložnosti za povezovanje z drugimi kanali, kot so e-pošta in Twitter.

Kaj je »Check-in«?
Check-in je informacije o vaši lokaciji, ki jo posredujete preko mobilnih telefonov ali tabličnega računalnika preko Facebooka ali Foursquara. Vsakič, ko se »pofočkate« je to lahko vidno tudi ostalim uporabnikom in vašim prijateljem. Uporabniki lahko vidijo nasvete, ponudbe in ostale informacije o lokacijah.

Za uporabnike lokacijske aplikacije ustvarjajo novo socialno mrežo uporabnih informacij, ki si jih lahko izmenjujejo o lokacijah in posebnih ponudbah. Tržnikom pa omogoča, da dosežejo svoje stranke, pridobivajo informacije in povečujejo prepoznavnost blagovne znamke.

Za primer vzemimo, da se en uporabnik »pofočka« v restavraciji s hitro prehrano za kosilo štirikrat tedensko, in drug uporabnik, ki se »pofočka« le za vikende v bližnjem baru. Te informacije vam pomagajo razumeti njihov življenjski cilj ter katere storitve in izdelke bi jih zanimali, kar vam lahko pomaga pri prilagajanju trženja.

Obstaja tudi poseben socialni vidik, saj si uporabniki izmenjujejo nasvete. Za podjetja, to pomeni dodatno prednost, da prisluhnejo njihovim sporočilom in vedenjskemu marketingu, kar lahko uporabijo pri trženju.

Za podjetja, ki so naklonjena digitalnemu marketingu, obstaja veliko različnih načinov za pridobivanje pomembnih informacij iz lokacijskih aplikacij, tukaj so štirje načini, ki so še posebno učinkoviti pri strankah:

1) NAGRADNE IGRE
Kaj? Nagrade, ki jih prejmejo uporabniki glede na to, kolikokrat so se »pofočkali« na določeni lokaciji preko Foursquara ali Facebooka.

Kako? Udeleženci se prijavijo na nagradno igro preko Foursquare ali Facebook računa in nato vaša marketinška platforma potrdi njihovo prijavo preko avtomatskega elektronskega sporočila. Udeleženci se potem »pofočkajo« preko Foursquera ali/in Facebooka in vi spremljate rezultate ter izberete zmagovalca, glede na število »check-in-ov«.

Zakaj? Vzpostavite napetost okoli vaše blagovne znamke, kar poveča promet v trgovini ali na dogodku, hkrati pa polnite bazo e-poštnih naslovov.

2) PROGRAM ZVESTOBE
Kaj? Akcija, ki nagrajuje stranke, ki se »čekirajo« na vaših lokacijah preko Foursquara ali Facebooka.

Kako? Na splošno bodo uporabniki prejeli nagrado ob prijavi na lokaciji (npr. 10% ob naslednjem nakupu, ali »brezplačna pijača«), nato pa bodo prejemali nagrade v različnih intervalih. Na primer brezplačno pijačo ob tretji prijavi, brezplačni sendvič za peto prijavo, brezplačni obrok ob deseti prijavi.

Zakaj? Povečujete promet, večate zvestobo in zagotavljate dragocene podatke o vaših najbolj zvestih strankah, ki jih lahko uporabite za bolj močno komunikacijo z njimi.

3) LOKALNE PONUDBE
Kaj? Posebne ponudbe za uporabnike, ki se prijavijo blizu vaše lokacije.

Kako? Vzpostavite določeno območje okoli vaše lokacije in ponudite, kar želite, da dobijo uporabniki, ki se prijavijo v tem območju. Uporabniki tako avtomatično dobijo vašo ponudbo preko elektronske pošte.

Zakaj? Povečujete promet, gradite prepoznavnost vaše blagovne znamke, ohranjate blagovno znamko v zavesti uporabnikov.

4) TWITTER SPOROČILA
Kaj? Avtomatsko ali ročno posredujete obiskovalcem preko Twitterja.

Kako? Povežete vaš Twitter račun z vašo marketinško platformo. Ko se nekdo prijavi na lokaciji preko Foursquera na Twitterju, vaša marketinška platforma pošlje avtomatsko personalizirano sporočilo na Twitter: “@LorenMcDonald Hvala za vaš obisk! Sporočite nam vaše mnenje” ali “@LorenMcDonald Hvala za vaš obisk! Želite prejemati posebne ugodnosti? Prijavite se na našo e-mail listo”

Zakaj? Pridobivate dodatne stranke, vaše sporočilo doseže več potencialnih strank.

Poleg teh primerov »prijave uporabnikov« lahko uporabljate tudi za prijave na e-mail listo, kot podporo za stranke, pri dvigu prepoznavnosti izdelkov in še veliko drugega. Ne glede na to, kako boste uporabili geolokacijske aplikacije, vedeti kje so vaše stranke v določenem trenutku predstavlja enkratno priložnost, da posredujete personalizirano in ustrezno vsebino. Razmislite tudi, kako lahko dodate geolokacijske aplikacije v vaše večkanalne marketinške akcije.

 

Vir: www.silverpop.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja