5 marketinških zaobljub v letu 2012

Napovedi kažejo, da bosta ciljna usmerjenost in tehnike personalizacije v letošnjem letu še pomembnejši, zato se bodo tržniki morali še bolj truditi ostati v koraku s časom. Shawn Myers, direktor marketinga pri podjetju Responsys, ki razvija programsko opremo za marketing, so objavili 5 pomembnejših trendov na katere morajo biti pozorni tržniki v letošnjem letu.

»Obstaja veliko fleksibilnih področij – vse od integracije novih kanalov. Pred nami so zelo razburljivi časi, saj je delo v marketingu postalo veliko težje, zato je potrebno biti še veliko pametnejši, za kar pričakujemo tudi podporo pri partnerjih.«

Torej kaj nam prinaša leto 2012, kateri so najpomembnejši tržni trendi:

  1.   Integracija osebnih podatkov bo spodbujala personalizacijo marketinških akcij.
  2.   Oglaševanje bo vpleteno kot del strategije odnosov s strankami.
  3.   Mobilni marketing bo postal še bolj ciljno usmerjen.
  4.   Geo lokacijski podatki bodo uporabljeni v vseh kanalih.
  5.   Uspešna dostava elektronskih sporočil se bo zmanjšala, zaradi čiščenja e-nabiralnikov s strani ponudnikov internetnih storitev.

Kot dodatek k tem trendom lahko dodamo še nekaj koristnih nasvetov:

  •  Kar lahko, ni nujno, da tudi morate

Tolerantnost ljudi do personalizacije se spreminja skozi čas. Obstajajo stvari, ki so smiselne v današnjem času, pri prejšnjih generacijah pa zagotovo ne bi imele smisla.

Naslovljena direktna pošta s pozdravom: »Dragi krajan« je morda zadostovala pred 30 leti. Sedaj ljudje pričakujejo osebno komunikacijo na različnih ravneh. Zato so tudi bolj pripravljeni sprejeti dejstvo, da gre v ozadju za zbiranje podatkov.

  •  Izogibajte se pretiravanju

Vse ima svoje meje, tudi ko gre za personalizacijo in ciljno usmerjeno komunikacijo. Potrebno je spoštovati zasebnost. Stranke pozitivno reagirajo na osebne interakcije, ki jim koristijo, vendar pa lahko to tudi preseže kritično točko in postane komunikacija naravnost grozljiva.
V današnjem času imajo tržniki dobro podporo marketinških orodij, kar jim omogoča učinkovito vodenje podatkov, vseeno pa morajo upoštevati najboljšo prakso.

  • Inovativnost je dobrodošla, vendar ne čezmerna

Iskanje novih načinov v marketingu je dobrodošlo, vendar vedno imejte v mislih vašo ciljno publiko. Pripadnost je gonilna sila personalizacije.
Odzivnost strank se lahko v času spremeni, zato morate biti res previdni in premišljeni, ko poskušate nove stvari.


Vir: www.dmnews.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja