5 načinov uspešnega trženja materam

Kljub finančnim krizam, ki so nas prizadele v zadnjih letih, pa se potrošnja mamic ni spremenila. Matere še vedno namenjajo veliko časa in denarja za svoje otroke. Ko obiščete nakupovalna središča, trgovine in supermarkete lahko opazite, da še vedno veliko mamic opravlja nakupe za svoje otroke in družino. Velika prednost trženja materam je, da matere rade delijo informacije o izdelkih z ostalimi. Ko enkrat zaupajo vaši blagovni znamki in izdelkom, ste lahko prepričani, da se bo beseda razširila kot požar.

5 načinov, ki jih je potrebno upoštevati pri trženju materam:

1.    Vzpostavite odnos: gre za najpomembnejšo stvar, pred ostalimi: zgraditi odnos. Matere, še posebno mlade mamice, iščejo izdelke na katere se lahko navežejo dolgoročno. Izbrale bodo blagovne znamke, ki jim lahko zagotavljajo dodano vrednost in kvaliteto za prihodnja leta.

2.    Osebni pristop: Najbolj odmevne blagovne znamke, so tiste, ki uspejo nagovoriti matere z realno vsebino na oseben način. Ne olepšujte vaših tržnih akcij z neokusnimi fotografijami in brezpomenskimi naslovi. Govorite po resnici in iz srca, da bodo matere čutile, da si zaslužite njihovo zaupanje.

3.    Bodite spoštljivi: ženske, še posebno matere, vedno cenijo majhne geste kot znak spoštovanja, kot primer zahvalno sporočilo. Pokažite, da razumete njihovo skrbnost. Ponudite jim kupone in popuste v znak zahvale za zaupanje, ali jim pošljite sporočilo.

4.     Naučite se njihovih potrošniških navad: glede na gospodarske razmere tudi matere kupujejo bolj preudarno (generične blagovne znamke in nujne nakupe). Razen, ko gre za posebne priložnosti, kot so rojstni dnevi, božič in obletnice, še vedno upravičujejo velike porabe. Bodite pozorni na te dogodke in videli boste, da imajo matere veliko kupno moč.

5.    Ponudite kupone: matere obožujejo kupone. Ponudite jim kupone vedno znova in znova in nagrajeni boste z zvestobo in brezplačnim oglaševanjem od ust do ust. Če imate kakršne koli dvome o širitvi informacij o njihovih najljubših izdelkov, potem pojdite v soboto ali nedeljo na otroško igrišče in poslušajte, kaj vam želimo sporočiti.

Nobenega dvoma ni, da matere niso ene od najbolj zvestih potrošnikov in vsak tržnik bi moral poznati njihovo kupno moč in moč oglaševanja od ust do ust. Kljub temu pa zelo cenijo male pozornosti in svetovanje s strani prodajalcev.


Vir: www.mpdailyfix.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja