5 prevladujočih trendov, ki bodo vplivali na B2B trženje v letu 2012

Napovedi za prihodnost so že od nekdaj veljale za strateško prednost. Včasih so si pomagali z zvezdami, danes pa imamo na srečo – podatke. Čeprav statistični podatki in trendi niso vedno povsem natančni, nam zagotovo dajejo merljivo prednost pri odločanju o strategijah in taktikah za prihodnost.
S korakom pred ostalimi upoštevajte naslednjih 5 pomembnih trendov, ki bodo vplivali na B2B trženje v letu 2012, v skladu s GlobalSpec.

    1.   Vsebina bo pomembnejša kot kdajkoli prej
      Na spletu je vse več vsebin, ki pomaga podjetjem pri nakupnih odločitvah, zato se bo iskanje kakovostnih vsebin še povečalo.

      Večje zanimanje za tovrstne vsebine, pa pomeni, da je potrebno še naprej pripravljati kakovostne vsebine. Poleg tega je tudi odvisno od povprečne velikosti naročila, večje kot je naročilo, več vsebine mora biti na voljo. Rezultati raziskave so pokazali, da pri povprečnem naročilu v znesku manj kot 1.000 $, 83% anketirancev pregleda tri ali manj vsebin. Ko znesek povprečnega naročila presega 10.000 $, pa je 70% anketirancev izjavilo, da pregledajo štiri ali več vsebin.

      In kaj so te vsebine? V industriji 85% inženirjev pridobi specifikacije izdelkov prek spleta, kot tudi informacije o sestavnih delih, opreme, storitvah in dobaviteljih. Raziskava tudi ugotavlja, da 81% anketirancev prek spleta izvaja raziskave: 78% jih išče strokovne priročnike,77% pa informacije o cenah.

      To ne pomeni, da vse kar ustvarite mora biti novo. Pogosto lahko uporabite vsebine iz večih medijev. Na primer razne študije primerov iz webinarjev ali video vsebin, ali razčlenite strokovni članek, ki ga objavite na blogu. Pomembno je, da zagotovite informacije, ki vašim strankam pomagajo pri premišljeni odločitvi pri nakupu.


    1. Tržniki bodo morali v večji meri koristiti tehnologijo
      Spletni in e-mail marketing postajata vse bolj napredna in nenehno stremita k napredku za izboljšanje rezultatov vaših marketinških prizadevanj. Tehnologija je tukaj gotovo v pomoč. Pametni tržniki bodo vlagali v avtomatizacijo programske opreme, ki jim bo pomagala natančneje določiti segmente in zagotoviti posredovanje pravih sporočil ob pravem času.


    1. Vodstvo mora biti pomirjeno
      Budgeti ostajajo tesni, zato bo pokazatelj donosnost naložbe (ROI) vsake tržne aktivnosti, še naprej ključnega pomena.

      Pomembno je, da ustvarite merljive programe, po katerih boste merili in poročali vodstvu. Bodite prepričani, da določite parametre, ki določajo uspeh in nenehno prilagajajte svoj program za dosego tega. Bolj kot se bodo trženjski programi približali prodajnim ciljem, bolj kredibilen bo uspeh.


    1. Tržniki bodo cenili tisto kar deluje na socialnih medijih
      Po pretiranem hvaljenju socialnih medijev, so sedaj tržniki pripravljeni, da se osredotočijo na tisto, kar resnično deluje na socialnih medijih in ima smisel v poslu.  Razumevanje kako njihove stranke uporabljajo socialne medije, bo zagotovilo marketingu več smernic o tem, koliko časa in truda bi morali uporabiti za vsak medij.

      Na splošno raziskava GlobalSpec ugotavlja nizko uporabo socialnih medijev med inženirji in tehničnimi strokovnjaki. Vendar to ne velja za druge panoge in dejavnosti. Pomembno je, da ugotovite kateri kanali, če sploh, zagotaljajo večji donos kot drugi. Potem poskrbite, da se bo vaša raven aktivnosti ujemala s prisotnostjo občinstva na tem kanalu. Prav tako morate razumeti, kaj socialni mediji lahko in kaj ne morejo narediti. Raziskava GlobalSpedc ugotavlja, da so socialni mediji primerni za mreženje, gradnjo odnosa in na splošno aktivnostmi s strankami. Vendar niso edina rešitev ali nadomestek za zamenjavo drugih oblik B2B trženjskih aktivnosti.


  1. Nadaljevanje investicij za spletne aktivnosti
    V industriji inženirji uporabljajo različne spletne kanale za iskanje izdelkov, storitev in dobaviteljev, vključno z naslednjimi:
  • splošni iskalniki,
  • spletne strani dobaviteljev
  • spletne kataloge
  • strokovne strani za posamezna orodja ali industrijo
  • e-novice

Raziskave kažejo, da kar 98% strokovnjakov iz industrije tedensko obišče vsaj dve različni spletni strani, ki so povezane z njihovim delom in 63% pa jih obišče več kot šest. Najpomembneje je, da so te številke pokazatelj, da morajo B2B tržnik slediti temu trendu in nadaljevati z ribolovom tam, kjer plavajo ribe.


Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja