6 nasvetov za bolj učinkovito elektronsko pošto

Vsi vemo, kakšne količine elektronski sporočil dobivamo danes. Podobno so z njimi obremenjeni predalniki vaših strank. Akcija elektronske pošte, ki jo odpre več kot 20 % naslovnikov je več kot super uspešna. Zato moramo biti pri pripravi akcij elektronske pošte zelo iznajdljivi, da dosežemo dobre rezultate. Ponujamo vam šest nasvetov s katerimi to lahko dosežete:

1) Napolnite sporočilo s povezavami: Eden od ciljev akcij elektronske pošte je tudi ta, da usmerite čimveč naslovnikov na svojo spletno stran. To boste najlažje storili tako, da boste v sporočilo uvrstili čimveč povezav (linkov) na svojo spletno stran. Več kot je v sporočilu povezav, večja je verjetnost, da naslovniki kliknejo nanje in obiščejo vašo spletno stran. Povezave morajo biti ustrezno označene. Najbolje da jih podčrtate, obarvate ali odebelite.

2) Naslovniku povejte kaj točno naj naredi: Poleg ustvarjanja prometa, naj ima vsaka akcija še bolj natančen cilj. V njej mora biti tudi natančen poziv k akciji, ki naslovnika spodbuja, da nekaj stori. Na primer natisne kupon s popustom, obišče spletno stran in tam dobi dostop do ekskluzivnih video vsebin. V eno sporočilo uvrstite en poziv, da ne zmedete naslovnikov. Poziv pa lahko večkrat ponovite.

3) Besedilo naj bo kratko in lahkotno. Pozornost naslovnikov je na spletu zelo kratka, tako da večina bralcev vaše sporočilo preleti, ne da bi ga dejansko prebrali. Zato naj bo besedilo kratko in atraktivno. Uporabljajte alineje, poudarke in odebelite ključne besede. Preveč teksta bo povzročilo, da bodo uporabniki vaše sporočilo praktično takoj izbrisali.

4) Najprej pošljite testno sporočilo. Najslabše kar se vam lahko zgodi je, da sporočilo odpošljete naslovnikom preden ste odpravili napake. Vsak marketinški material, ki ima očitne napake ali se ne prikazuje prav, škoduje ugledu blagovne znamke.

5) Izognite se temu, da vas označijo kot pošiljatelje nezaželene e-pošte: Da ne boste označeni za pošiljatelja nezaželene (spam) e-pošte je potrebno upoštevati več stvari. Ozadje vaše pošte naj bo vedno belo in ne barvno. Ne uporabljajte vsiljivih besednih zvez: brezplačno, nagrada …

6) Personalizirajte. Nujno je, da svoja sporočila čimbolj personalizirate. Uporabite ime stranke v nagovoru. Ločite ponudbo za različna geografska področja in nasploh uporabite čimveč informacij o strankah, ki jih imate.

Teh šest nasvetov ne pomeni vsega kar lahko storite. Vsekakor pa so dobra osnova za pričetek dela. Več  še bolj natančnih uporabnih nasvetov pa boste izvedeli na naši delavnici: 100 % praksa direktnega marketinga –  povečajte učinkovitost vaše e-pošte.

Povzeto po: www.trendreports.com/article/email-marketing-tips

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja