6 sestavin, ki vodijo do odziva prejemnika

Eden od pomembnih elementov vsakega marketinškega materiala – tiskanega letaka ali email kampanje – je poziv prejemnika k odzivu.

Če tega ne vključite, potem svojim strankam ne pokažete naslednjega koraka, ki naj ga sprejmejo oziroma ne ustvarite občutka nujnosti. Brez usmeritve in omejenosti, boste verjetno prejeli nizek ali ničen odziv.

Gotovo se zavedate pomembnosti odziva, vendar pa se sprašujete kako ga oblikovati, da bo resnično deloval?
Vsak poziv k odzivu mora biti prilagojen glede na določeno akcijo in nihče vam ne mora dati celoten pravilnik, ki deluje v vsaki situaciji. Lahko pa sledite naslednjim namigom, ki vas bodo vodili do boljših odzivov.

Zapomnite si, da tudi, če boste dosegli raven »strokovnjaka«, boste morali testirati, preden boste ugotovili odlično besedno zvezo, ki bo ustvarila največjo donosnost naložbe za vsako tržno akcijo.

V nadaljevanju boste izvedeli:
–    Kako uporabljati prave besede?
–    Kako voditi do poziva k odziva?
–    Kako preizkusite vaš poziv k odzivu?

1. Glagoli
Prva stvar, ki jo je potrebno upoštevati pri sestavljanju privlačnega poziva k odzivu, je uporaba uvodnega glagola. Biti mora udaren, pozvati k akciji in nedvoumen.

Uporabite kratke in jedernate glagole, kot so: brati, poklicati, kliknite. Ne odvračajte potencialnih strank z nepotrebnimi samostalniki in pridevniki, ki jih opisujejo.

Povejte kaj želite, da storijo in to z zaupanjem.

2. Raje pokažite, kot govorite
Ne samo zahtevati, da oseba nekaj stori. Povejte ji, kako naj to izpolni, kar ste povedali. Na primer: v TV oglasu predstavljate poziv k odzivu z besedama: »Pokličite zdaj« in nato na zaslonu pokažete telefonsko številko.

Če je vaš poziv k odzivu predstavljen preko spleta, potem izpostavite spletno povezavo na ustrezno spletno mesto, ali še bolje, uporabite udaren gumb. Stranke so veliko bolj navdušene nad klikom na velik, svetleč in barviti gumb, kot pa na dolgočasen in vsakdanji link.

Z drugimi besedami – navdušujte svoje stranke. Ne dajte jim priložnost, da najdejo izgovor, kot je: »Saj bi vas poklical, pa nisem nikjer našel vaše številke« ali pa »nisem želel iskati po vsej spletni strani, da bi prišel do pravega obrazca za vašo ponudbo«.

3. Ostanite v spominu
Povprečna stranka vam nameni manj kot minuto pozornosti. To pomeni, da imate nekaj sekund časa, da prepričate potencialno stranko, da zamuja najbolj čudovito priložnost svojega življenja. Vaš cilj je, da bi si vas zapomnili. Pridobiti morate udarno frazo, ki je povezana z izdelkom, ki bo odmevna v glavah kupcev (primer: »Geico vam prihrani 15 odstotkov ali več za avtomobilsko zavarovanje.«)

4. Statistika
Ljudje so navdušeni nad statistiko. Nikakor si ne izmišljajte rezultatov, vendar če najdete veljavno statistiko, jo uporabite kot način, ki vodi do odziva.

Kot primer: »Pomagali smo več kot 8.000 osebam v tem letu/četrtletju/mesecu« ali »93% naših strank trdi, da …« Če jih lahko prepričate, da so v manjšini, ker še niso navdušeni nad izdelkom, potem je bolj verjetno, da ga bodo kupili.

5. Preverite svoje besedišče
Poleg vse potrebne statistike, je pomembno, da je vaš jezik razumljiv. Ne uporabljajte preveč tehničnih izrazov, ki bodo dolgočasile ali zmedle vaše stranke. Govorite raje o barvah izdelka, verzijah in njegovi praktičnosti. V mislih imejte pogovor s stranko, ki vas mora razumeti. Poleg tega pa v pogovor dodajte še osebno in prijateljsko noto.

6. Testirajte
Testiranje vašega poziva k dejanju lahko vsebuje več faz. Najprej testirajte z vašimi sodelavci, prijatelji ali družino. Prav tako primerjajte vaš poziv k odzivu s podobnimi marketinškimi akcijami vaših tekmecev. Tako pridobite vpogled kakšne strategije, ki delujejo (ali ne) imajo vaši tekmeci in imate boljšo predstavo o tem kako se bodo vaše ciljne stranke odzvale.

Nato sledi pošiljanje (in morda še enkrat) vaše marketinške kampanje. Večkratno pošiljanje pošte ali elektronske pošte je popolnoma legitimno. Pravzaprav veliko akcij trženja pošiljajo v treh serijah in po potrebi prilagajajo materiale.
Na primer, da načrtujete pošiljanje elektronske pošte vsak teden ali mesec pred veliko prodajo. Zapomnite si, da je najboljši način za testiranje, da spremenite samo en element naenkrat. Torej, če ste spremenili svoj poziv k odzivu, ne spreminjajte tudi velikosti pisave ali barve.

***

Dober (ali slab) poziv k odzivu bo vplival (ali ne) na vašo prodajo. Zato temu namenite toliko časa in denarja, da se boste preko testiranj prepričali, da vaš poziv k odzivu in vsebina najbolje delujeta.

 

Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja