7 načinov za udarnost direktne pošte

Članek je nastal iz nedavne konference v Angliji, kjer so med drugim govorili o novih idejah, načinih in tehnikah direktne pošte. Podali so tone dobrih spoznanj o direktni pošti in navedli nekaj ključnih statistik:

  • povprečno človek tedensko prejme 23 kosov pošte,
  • stranke pravijo, da je pošta bolj opazna, glede na to koliko elektronske pošte dobimo dnevno. (Mladi diplomant je zahteval: »Ne pošiljajte nam elektronsko pošto, če je kaj res pomembnega – pošljite nam po pošti.«)
  • 79 % vseh gospodinjstev bere / pregleda pošto, ki jo prejmejo v nabiralnik.
  •  67 % potrošnikov meni, da je sporočilo po pošti bolj osebno kot prek interneta.

Vse atribute direktne pošte lahko strnemo v naslednji seznam, ki ga je potrebno imeti v mislih pri trženju – direktna pošta je …

  1.   Vsiljiva – pokazali so vzorec predstavitve Bostonskega konservatorija, ki je bil prava paša za oči. Takoj pritegne pozornost
  2.   Otipljiva – kot vzorec so pokazali promocijski letak Univerze Bently, ki je bil poslan v prozorni kuverti, na naslovnici pa je bila tudi QR koda.
  3.   Ciljna – ta vzorec je bil od organizacije Girl Scouts, ki uporabljajo veliko direktne pošte. Prav tako uporabljajo QR kode, poleg tega pa imajo različne verzije direktne pošte glede na različne tržne segmente.
  4.   Raznolika – prikazali so letni poziv donatorjem šole Rivers School, ki je bil vse prej kot dolgočasen. Šola pošilja približno 15 različic.
  5.   Merljiva – Prikazano je bilo več vzorcev razglednic za stranke. Ena od njih je bila od podjetja National Tire Battery, kjer so bile uporabljene kode in kuponi. Razglednice redno pošiljajo, odzivi pa so povsem merljivi.
  6.   Personalizirana – Če še ne veste, vam variabilna tehnologija omogoča tiskanje različnih podatkov o strankah in prilagajanje materialov, tudi grafik.
  7.   Učinkovita – najbolj neverjeten vzorec je bil krasna škatla, ki so jo pošiljali na manjšo bazo – okoli 500 prejemnikov. Znotraj zunanje škatle je bila preprosta bela škatlica, ovita z modrim pasom. V njej je bilo personalizirano pismo, brošura in okvir za sliko. Ta kampanja, čeprav je bila njena produkcija draga, je prinesla 1 milijon dolarjev vrednega posla.

Nauk tega?
Ljudje si želijo nekaj, kar lahko držijo in se dotikajo. Ni potrebno, da je direktna pošta dolgočasna in rutinska. Poiščite načine, ki bodo vašo akcijo naredile nepozabno. Upamo, da vam bo ta seznam v pomoč.

Vir: www.printbuyersinternational.com
Vir slike: www.behance.net


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>