8 hitrih namigov za optimizacijo mobilne spletne strani

Kljub nekaterim napovedim, da bo optimizacija mobilnih spletnih strani manjšega pomena, je v zadnjih petih letih iskanje preko mobilnih telefonov petkratno zraslo in še prehitelo spletno iskanje prek računalnikov. Trend pa še narašča s prodajo pametnih telefonov. Že sedaj mobilni uporabniki predstavljajo približno 16 % vseh zahtevanih iskanj na Googlu.

Gotovo je, da bo optimizacija mobilnih spletnih strani pomembna za spletna mesta, ki so ciljno usmerjena na mobilne uporabnike ali navdušence novih tehnologij. Kljub temu je mobilni SEO trenutno še vedno uganka na različnih področjih.

Če želite optimizirati vašo mobilno spletno stran, je v nadaljevanju 8 nasvetov, ki vam lahko pomagajo povečati vaš potencial na mobilnem spletu:

1.    Oblikovana stran za mobilnike

To se morda zdi očitno že na prvi pogled, vendar mesta, ki so dobro prilagojena za mobilne naprave so ponavadi v prednosti. Ne samo, da omogočate lažje pregledovanje obiskovalcem preko mobilnikov, ampak se vaša stran tudi na Googlu prikazuje višje med rezultati.

2.    Ne pozabite »rel=canonical«

Ko vzpostavljate vašo vsebino za mobilnike, poskrbite, da pomotoma ne ustvarite podvojene verzije tudi za vas. Tako imenova kanonična stran je najprimernejša različica večih strani z zelo podobno vsebino. Uporaba značke rel = kanonično v HTML obvladuje ta problem pri oblikovanju vaše uradne strani. Tako vedno preusmerite obiskovalce preko mobilnikov, ki uporabljajo različna orodja in vtičnike.

3.    Ključne besede prilagojene za mobilne uporabnike

Ključne besede mobilnih uporabnikov se razlikujejo od ostalih iskalcev na spletu. Torej, ko izbirate ključne besede uporabite orodje Google Keyword, kjer kliknete na »napredne možnosti« (Advanced Options) in uporabite pregled statistike za vse mobilne naprave (All Mobile Devices). To vam da boljše možnosti za izbiro pravih ključnih besed, s katerimi boste dosegli mobilne uporabnike.

4.    Predvidevani rezultati iskanja

Iskalci na mobilnikih se zanašajo na predvidevane rezultate iskanje mnogo bolj kot iskalci na računalnikih. Zato je pomembna struktura vaših ključnih besed, kar vam lahko prikaže napoved prikazov iskanja (predictive searching). To lahko testirate preko vašega mobilnika in hkrati za več predlogov pogledate v Google Keyword.

5.    Ustvarite učinkovit zemljevid strani

Google ima vodnik o tem kako uporabljate zemljevid vaše strani za mobilnike (Indeks). Pomembno je, da uporabite pravilno oblikovanje, saj v nasprotnem primeru lahko izgubite vaše mesto med rezultati v iskalniku. Prav tako je pomembno, da se prepričate, da vaš zemljevid strani vsebuje samo povezave primerne za kazalo in se nanašajo samo na vaše spletne strani, sicer vas Google lahko ignorira.

6.    Razmislite o .mobi domeni

Domena .mobi je bila zasnovana kot oznaka za mobilne strani. Iskalnikom taka domena daje jasen signal, da gre za spletno stran prilagojeno za mobilnike, zato je večja verjetnost, da bo prikazana med rezultati pri mobilnih uporabnikih.

7.    Izogibajte se flash animacijam, velikim slikam, …

Očitno je, da si želite izogniti vsemu, kar lahko omejuje vaše obiskovalce na mobilnem spletu, vključno z flash animacijami, velikimi slikami in vsem drugim elementom, ki obiskovalcem morda ne bodo takoj vidni. Strani s takimi elementi navadno dobijo tudi nižjo prioriteto na mobilnih iskalnikih, saj obstaja veliko mobilnih telefonov, ki ne morejo dostopati do njih. Najboljša verzija je ustvarjena v HTML5, kjer so fotografije primerne velikosti in skrajšane značke ALT, kar zagotovi lep prikaz na mobilnikih.

8.    Osredotočite se na splet, ne na aplikacije

Čeprav ste v skušnjavi, da se pridružite trendu in ustvarite svojo aplikacijo za iPhone, Android, itd., je pomembno, da se najprej osredotočite na vašo mobilno spletno stran. Aplikacije imajo preprosto omejen obseg in se ne prikažejo v iskalnikih. Izdelava mobilne spletne strani je vaša največja prednost, tako v smislu postavitve in povezovanja, kar vam bo pomagalo priti na višja mesta v iskalnikih. Poleg tega lahko tudi kasneje dodate aplikacije in še dodatno dosežete ciljno občinstvo.

Za konec

Konec koncev je večinoma optimizacija mobilnih spletnih strani enaka kot optimizacija za spletne strani na računalnikih. Pri obeh gre za dobro vsebino, vhodne povezave in strukturo spletne strani. Seveda obstaja nekaj pravil, ki narekujejo spremembe, kar vam lahko pomaga povišati vašo spletno stran na vrh mobilnih iskanj.

Po drugi strani bo to sčasoma vse bolj pomembno. Splet postaja bolj raznolik, kar zadeva uporabo različnih sistemov, zato morate biti pripravljeni, da boste ob istem času dosegli več uporabnikov in platform.

Vir: blog.hubspot.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja