Ali je denarno motiviranje dolgoročno učinkovito?

V Ljubljanskih mlekarnah temeljijo na motiviranju celotnega kolektiva in ne le posameznika, kot v drugih podjetjih. Po besedah Grega Ermenca  je ljudi najbolje motivirati z materialnim nagrajevanjem, konkretneje z denarjem. Večina bi se s tem strinjala, navsezadnje je denarno nagrajevanje najpogostejša oblika motivacije. Vsekakor to v kratkoročnem obdobju drži, vendar dolgoročno gledano, pa ljudje bolj cenimo nematerialne oblike nagrajevanja, kot npr. pohvale nadrejenih, uspehi na delovnem področju, napredovanje, …

Razprava se je nadaljevala s provokativnim vprašanjem »zakaj se določeni izdelki oziroma storitve ne prodajajo?«. Oglejte si kaj o tem meni mag. Zoran Vaupot, direktor svetovalnega podjetja SIGEM Business Consulting d.o.o.

Oglejte si celoten posnetek okrogle mize: So prodajalci vlečne mule ali zlati prinašalci?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja