Ali so lahko digitalni kupci tudi lojalni?

Splet je povzročil močne spremembe v vedenju kupcev, saj nam tehnologija omogoča enostavno in hitro interakcijo pri izmenjavi mnenj o izdelkih in storitvah. Zaradi spremenjenega vedenja kupcev se podjetja srečujejo z velikimi izzivi kako doseči potencialne kupce, preko katerih kanalov, na kakšne načine, predvsem pa kako vzbuditi dolgoročno zaupanje?

Zaupanje je podlaga za zvestobo strank. Torej, kakšna je skrivnost velikih klubov zvestobe, ki se ponašajo z visokimi številkami svojih zvestih članov?

Sodobna orodja in inovativni načini lahko podjetjem pomagajo vzbuditi zaupanje kupcev in jim hkrati ohranjati dolgoročne odnose. Kljub veliki konkurenčnosti in mamljivim ponudbam, je še vedno mogoče imeti resnično zveste ljudi. Skrivnost pa se skriva v …

To nam bodo povedali gostje na Dnevu direktnega marketinga, 21. septembra, ki bodo z nami delili svoje izkušnje. Udeležba je za vas lahko celo brezplačna, preverite na www.zdms.org/ddm13.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja