Ali tržniki zamujajo priložnosti večkanalnega trženja?

Znamke in agencije se osredotočajo na digitalne kanale, s tem pa zanemarjajo večkanalne izkušnje trženja

Glede na raziskavo PulsePoint, ki je bila opravljena v marcu 2012, v Ameriki, se tržniki, agencije in založniki zavedajo vrednosti večkanalnega trženja za stranke, vendar še ne sledijo tej poti.

V raziskavi so vključili te tri skupine, katere so spraševali o njihovih trenutnih zmožnostih, ko gre za »multichannel marketing« ali »cross-channel marketing«. Pri tem je raziskava opredelila »multichannel marketing« kot program, ki uporablja vsaj dva kanala, medtem ko se »cross-channel marketing« nanaša na več zelo usklajenih programov, ki uporabljajo več digitalnih kanalov. Interaktivni marketing v realnem času je najnaprednejša oblika oglaševanja, ki posreduje dinamične interakcije in relevantne vsebine prek digitalnih kanalov in programov.

Tržniki, agencije in založniki pravijo, da so njihove zmožnosti in učinkovitosti vse bližje »multichannel marketingu«. Agencije so pri tem vseeno bolj napredne od ostalih dveh skupin glede na njihove zmožnosti, verjetno tudi zato, ker so za njih digitalni kanali tako strokovno področje kot pomemben prodajni argument pri storitvah, ki jih ponujajo blagovnim znamkam.


Še vedno je veliko prostora za izboljšanje »cross-channel« marketinga in interaktivnega marketinga v realnem času, vendar to ni prioriteta za veliko večino anketiranih. Namesto tega še vedno eksperimentirajo in poskušajo izboljšati osnove merjenja učinkovitosti oglaševalskih akcij in optimizacijo kanalov. Uporaba »cross-channel« marketinga je prednostna naloga za le 13,1% tržnikov in celo manj pri agencijah in založnikih.


Seveda to ni stvar enega ali drugega – šele močan temelj merjenja in optimiziranja kanalov bo ustvaril pravo učinkovitost »cross-channel« trženja ali interaktivnega marketinga v realnem času.


Vir: www.emarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja