[:sl]Biti viden in opazen[:]

[:sl]vizija-logo-wpBiti viden in opazen na zunanjih medijih ter tako preiti v podzavest ljudi so ključni dejavniki oglaševanja za podjetja, ki se zavedajo, da je oglaševanje investicija. Zunanji mediji na nevsiljiv način zbudijo pozornost vseh ljudi na cesti, tako voznikov, kot pešcev.
[:][:sl]Mobilni mediji avtobusi, roto panoji, svetlobni panoji, ne posegajo v človekovo osebnost. Prednost teh medijev je v tem, da imajo možnost izredne velikosti fotografij. Dokazano je, da si ljudje bistveno prej zapomnijo tisto kar vidijo ( fotografija ) kot pa tisto, kar slišijo. Večina velikih svetovnih oglaševalcev kombinira oglaševanje na TV + oglaševanje na avtobusih. V tujini izstopajo po oglaševanju na zunanjih medijih: mobilna telefonija, banke, zavarovalnice, brezalkoholne in alkoholne pijače, avtomobilska industrija, kozmetika, zdravila, TV programi, letalske družbe, turistične destinacije, blagovne znamke v tekstilni industriji, revije…

Ankete kažejo, da oglaševanje na avtobusih doseže visoko opaznost,  dosegljivosti oglasa, da popestri mesto in da je oglaševanje na avtobusih moderno. Absolutno poveča prepoznavnost znamke.

Vse več oglaševalcev se poslužuje oglaševanja na avtobusih pri posebnih ponudbah.

Oglaševanje v manjših mestih je bistveno ceneje, kot v velikih mestih. S tem, ko podjetja izpustijo oglaševanje v manjših mestih, avtomatsko izločijo tudi potencialne kupce svojega izdelka oz. storitve. Prednost oglaševanja v manjših mestih je nenasičenost reklam in temu primerna večja opaženost.

Reklamna agencvija Klar zaupanje strank gradi že 12 let. Zaupa jim že čez 200 strank. Njihova ponudba pa zajema čez 400 različnih zunanjih medijev ( od tega 6 različnih ) in en tiskani medij.

Podjetja, ki dajo poudarek na prepoznavnosti blagovne znamke vedo, da so zunanji mediji prava rešitev in se jih tudi poslužujejo.

Rezultat: visoka opaženost glede na indeks stroškov

PREDNOST: S tovrstnim oglaševanjem pokrijete ne samo lokalne prebivalce, temveč tudi dnevno migracijo turistov Avstrije, Hrvaške in Madžarske, ki so pri nas čedalje večji potrošniki.

Reklamna agencija Vizija poskrbi, da so njihove stranke zadovoljne, zato se tudi rade vračajo k njim.[:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja