Bloganje v trženju izgublja na uporabnosti [raziskava]

Nekatere izmed učinkovitih tehnik kažejo na znižanje uporabe pri trženju

Univerza v Massachusettsu je opravila raziskavo o uporabi socialnih medijev med 500 najhitreje rastočimi zasebnimi podjetji. Rezultati kažejo, da se uporaba nekaterih orodij na socialnih medijih še naprej povečuje, medtem ko nekatere opuščajo.



Uporaba Facebooka se je povečala v letu 2011, skupaj z uporabo Twitterja in Foursquara. Študija je tudi prvič zajemala različne storitve in tehnike, od katerih imajo nekateri že visoko uporabo. Skoraj tri četrtine zajetih podjetij je uporabljalo LinkedIn v letu 2011, skoraj polovica pa tudi YouTube.

V primerjavi z letom 2009-2010, je uporaba: blogov, spletnih video vsebin na socialnih medijih, podcasting , oglasne deske in Myspace, upadla. Po nekod tudi za 50 % v primerjavi z letom 2010.

Čeprav nekatera orodja tržniki opuščajo, pa drugi še vedno poročajo o njihovi učinkovitosti. Tekstovna sporočila in oglasne deske, skupaj z bloganjem, so dobile najvišje ocene uspešnosti, med tistimi podjetij, ki jih še uporabljajo pri trženju. Velika večina ankentirancev je navajala uspešnost na Twitterju (86 %) in Facebooku (82 %), ki pa je celo nižja v primerjavi z ostalimi manj uporabljenimi orodji.

Če sodimo po raziskavi, tržniki celo opuščajo tehnike, ki delujejo. Vendar pa je to lahko tudi znak, da tržniki uporabljajo tehnike, ki jih najbolj obvladujejo. Smatramo lahko tudi, da velika priljubljenost Facebooka v marketingu lahko tudi razlog za manjšo uspešnost, saj se ga poslužujejo tudi tisti z manj izkušnjami.

O ključnih grehih, ki jih podjetja povzročajo s svojimi komunikacijami prek spletnih medijev, zna veliko povedati tudi strokovnjak za uporabniško izkušnjo, Anej Mehadžič iz Domenca Labs in poznavalec poslovne komunikacije prek spletnih medijev, Matej Špehar, ki bosta tudi 8. in 9. marca 2012 na kongresu Direkt v Portorožu.

Vir: www.emarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja