Blogi kot način C2C marketinga

blogV ZDA je po zadnji raziskavi 28 milijonov uporabnikov interneta piscev blogov, ki za svoj hobi pišejo bloge za podjetja ali pa so samozaposleni. Večina piscev blogov je moških med 18 in 44 letom starosti, ki so premožni in dobro izobraženi. Kar četrtina jih je zaposlena pri tradicionalnih medijih, vendar za objave na lastnem blogu ne prejemajo plačil (Technorati, State of the Blogosphere 2009, oktober 2009).

Po raziskavi je 70% blogarjev že pisalo o izdelkih in znamkah na svojem blogu. Največkrat pišejo o določenih blagovnih znamkah, ki jih imajo radi ali jih sovražijo (46%), poročila o določenih izdelkih ali znamkah (38%), svojih vsakodnevnih izkušnjah pri nakupih (38%). Večji izziv za podjetja pa so negativne izkušnje, ki jih pisci in bralci izmenjujejo na blogih o podjetjih ali govoricah, ki se širijo o njih (18%). Večkrat so ti prispevki v iskalnikih vidni med prvimi rezultati, kar je lahko negativna reklama za določeno podjetje ali znamko.

Tega se zavedajo nekatera podjetja, ki z določenimi ugodnostmi ali darili spodbujajo pozitivne informacije na blogih in izkoristijo blog kot dodaten medij za oglaševanje. Spomnimo se kako je eden od naših mobilnih operaterjev v dar podaril mobilnike vsem najbolj branim blogarjem v Sloveniji. Ta gesta je prinesla ‘brezplačno’ medijsko pojavljanje skozi bloge in posredno širila dobro ime podjetja.

Pisci blogov pa si s pisanjem večajo prepoznavnost tudi sami, skoraj 6 od 10 vprašanih blogarjev priznava, da so si pri svojem poslu s pomočjo pisanja blogov povečali lastno prepoznavnost, četrtina pa ga je uporabila pri iskanju novih kadrov.

Blogerji priznavajo še večje učinke pisanja blogov na njihovo delo: 71% si je povečalo prepoznavnost v svojem poslu, 63% potencialnih kupcev se je pretvorilo v prave kupce zaradi prispevkov na njihovem blogu, 56% vidi svoj blog kot prispevek za dvig prepoznavnosti lastnih podjetij, podjetja pa jih vabijo tudi na različne konference, da podajajo lastne izkušnje, ki jih pridobivajo preko blogov (36%). Samo 13% pa jih meni, da pisanje blogov ne prinaša nikakršnih učinkov na njihov posel.

VIR: www.emarketer.com/Article.aspx?R=1007366

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja