Digitalni marketing ni (edini) ključ do uspeha

Andy Wood, specialist s področja baz podatkov, je nedavno obiskal seminar DMA z naslovom ‘Go Integrated’, kjer je potekala vroča debata okoli sodobnih digitalnih medijev. Tradicionalne kanale niso niti omenili, kar je vzbudilo njegovo zanimivo razmišljanje o pomenu novih medijev.

Če strnemo nekaj glavnih poudarkov:

  • Digitalni mediji postajajo pomembni, vendar imajo svojo omejitve, zato ne morajo postati edini kanal trženja. V večini primerov tudi ne najpomembnejši.
  • Direktna pošta lahko zasenči nove medije, v smislu večje dobičkonosnosti in merjenja.
  • Seminar je predstavljal, da vse kar je novo in ‘kul’ je najboljša pot do kupcev, čeprav o tem ni nobenih resničnih dokazov. Osnovni temelj vsake kampanje je analiza: kateri kanali delujejo pri določenih ciljnih skupinah.


V poplavi informacij o novih trendih in možnostih za dosego vaših kupcev, je odločitev o pravem načinu trženja vse težja. Andy svetuje, da se ne ozirate na trende, ampak izberete kanal, ki vam zagotavlja najboljše učinke. Donosnost naložbe (ROI) je dovolj močan argument za izbiro pravega kanala.


Povzeto po: giinsight.wordpress.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja