Direktna pošta se vrača

Verjetno si nikoli niste mislili, da boste še kdaj videli povratek nekaj tako tradicionalnega kot je direktna pošta. Pa vendar se prav to sedaj dogaja. Glede na raziskavo Epsilon, polovica potrošnikov v ZDA raje prejme direktno pošto kot elektronsko.

Študija je tudi ugotovila, da ena četrtina vseh potrošnikov v ZDA meni, da je direktna pošta bolj zaupanja vredna kot elektronska pošta.

Z naraščanjem elektronskega načina komuniciranja, je to prav presenetljivo. Vendar če vzamete korist, da direktna pošta prinaša promet na spletno stran, to ima smisel. Poleg pa imajo ljudje rajši … PAPIR!

Ostale ugotovitve raziskave:

  • direktna pošta je v prednosti pred elektronskimi sporočili pri prejemanju informacij o izdelkih blagovne znamke skoraj v vsaki kategoriji, vključno s finančnimi storitvami (36%), zavarovalnicami (36%) in potovanji (21%).
  • 75 % potrošnikov meni, da dobijo več elektronskih sporočil, kot so jih zmožni prebrati.
  • 60 % potrošnikov uživa v prebiranju pošte, ki jo prejmejo v fizične nabiralnike, kar dokazuje študija kot »čustveno povezavo« na fizično pošto.

Raziskava je potekala preko spletne ankete v avgustu 2011, med 2226 potrošniki v ZDA.
Kaj menite o tem? Ali uporabljate direktno pošto? Ste njeno uporabo zmanjšali pri trženju v zadnjih nekaj letih? Imate v planu, da jo obudite v letu 2012?


Viri: www.epsilon.com; www.elainefogl.net; www.btobonline.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja