Dovzetnost prejemnikov na direktno pošto

Raziskave kažejo, da ima direktna pošta še veliko potenciala pri prejemnikih, prav tako pa se tudi odstotek pošte, ki roma v koš za smeti, zmanjšuje. Pri tem je eden ključnih dejavnikov relevantnost direktne pošte za ciljno občinstvo.

Letna raziskava razkriva, da so potrošniki bolj dovzetni za odpiranje direktne pošte kot kdajkoli prej. Zaznan je padec za 24 odstotnih točk v številu ljudi, ki mečejo neodprto direktno pošto, ker nasprotujejo poslanemu trženjskemu materialu, lani je ta odstotek znašal 67%.

To pa ni edina dobra novica. Skoraj 50% kupcev je priznalo, da odpre direktno pošto od podjetij, ki so jim že poznana, 38% pa odpre vso pošto, ne glede na podjetje. Poleg tega je pomemben podatek, da polovica vprašanih pravi, da če je pošta osebno naslovljena na njih, jo bodo odprli. Lani je bila ta številka za pet odstotkov nižja.

»Nekaj let nazaj je bila pošta pomembna kot včerajšnji časopis, ampak kaže, da gre trend v nasprotno smer – kar deluje. Spodbudno je, da toliko ljudi odpre pošto,« pravi David Cole, generalni direktor fast.MAP.

Spodbuda za odpiranje pošte
Tržniki se ne zavedajo, da so potrošniki manj cinični glede trženja na splošno, kot v preteklih letih, zato radi precenijo uspeh drugih spodbud. 55% odstotkov jih verjame, da bodo prejemniki odprli direktno pošto, če ta vsebuje bon ali kupon, medtem ko jih 56% misli, da jo bodo odprli, če bo kupon viden.

34 % tržnikov meni, da je pisana in kreativna kuverta atraktivna za prejemnike, zato jo bodo odprli, medtem ko je to trditev podprlo le 15% vprašanih kupcev. Dejstvo je, da bodo ljudje odprli uporabne in koristne stvari, tudi če jih dostavite v navadni ovojnici.

Dovzetnost kupcev za direktno pošto pa je odvisna tudi glede na dejavnost podjetij. Ljudje se bolj razveselijo prejete pošte od supermarketov (46%), lokalnih trgovcev in storitev (44%) ter restavracij (42%).

Samo nekaj manj kot tretjina vprašanih pravi, da jih prejemanje e-mailov od lokalnih trgovcev ne moti – kar je za 5% več kot prejšnje leto. Manjša lokalna podjetja komunicirajo na različne načine in na splošno je ta komunikacija dobro sprejeta s strani potrošnikov, dokler so ta za njih relevantna.

Nekoliko skeptični pa so glede širše popularnosti novih oblik komunikacij. Za prejemanje tekstovnih sporočil je dovzetnih 1% vprašanih, medtem ko 16% tržnikov meni, da se bo odzvalo na njih. Podobno 13% tržnikov meni, da so potrošniki radi v stiku z blagovnimi znamkami za zdravje in lepoto preko Twitterja, s čimer pa se strinja le odstotek vprašanih.

Kot je pokazala raziskava so potrošniki bolj dovzetni za prejemanje fizične pošte in elektronskih sporočil kot v preteklosti. Očitno bodo morale blagovne znamke v letošnjem letu razmisliti, da se vrnejo nazaj k osnovam trženja.

Vir: www.marketingweek.co.uk

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja