Email marketing: 11 nasvetov za izdelavo prijavnega obrazca na e-sporočila

[:en]

Potrebno je pričeti že pri temeljih, pri prijavi na e-obveščanje. Poleg zanimanja uporabnika za prijavo na vašo emailing listo za obveščanje, je potrebno z uporabnikom navezati določeno stopnjo zaupanja. Ta se začne že pri samem obrazcu za prijavo na obveščanje. Dobro oblikovan obrazec vam lahko prinese dolgoročno razmerje z vašimi uporabniki, ki bodo vaša e-sporočil brali, pošiljali naokrog in se nanje odzivali.

1.    Zahtevajte le najnujnejše

Seveda si želite od vaših uporabnikih izvedeti veliko informacij, saj vam to koristi pri ciljnem trženju, ko želite doseči točno določene segmente uporabnikov. To pa zna biti odbijajoče za uporabnike, ki so nezaupljivi in ne želijo razkrivati svojih osebnih podatkov. Pripravite enostaven obrazec za hitro izpolnjevanje osnovnih informacij. Za začetek bo zadostoval email naslov in ime, če želite osebo naslavljati.

2.    Ne prehitevajte

Če potrebujete več informacij o vaših uporabnikih, kot so demografski podatki ali nakupne namere, za ciljno oglaševanje, potem pošljite naknadna email sporočila, vendar kasneje, ko že vzpostavite določen odnos.Vsekakor ne zahtevajte informacij, ki jih niti ne boste potrebovali ali so irelevantna za vaše e-obveščanje.

3.    Neobvezne informacije

Poleg obveznih polj na obrazcu, lahko dodate tudi neobvezna, vendar to jasno označite. Priporočljivo je, da ne uporabljate več kot 5 dodatnih polj, saj morate omogočiti hitro prijavo, ker se uporabniku lahko mudi ali izgubi interes in zato po nepotrebnem zgubite kontakt.

4.    Napake naj se odpravljajo samodejno

Uporabljajte obrazec, ki samodejno zazna napake vnosa. Npr. pri navedbi emaila je zahtevan znak »@«, drugače je zapolnjeno polje neveljavno in se pojavi samodejno opozorilo. Lahko pa uporabnik potrdi svoj email, tako da ga dvakrat vpiše na obrazec in s tem preprečite možnost napake pri vnosu. Ta dva načina uporabite, če uporabnikom ni potrebno dodatno potrditi prijave preko naknadno poslanega emaila.

5.    Varovanje zasebnosti

Povejte kaj boste počeli z njihovimi podatki. Zakonodaja nam veleva, da je potrebno dobiti predhodno soglasje za pošiljanje email sporočil, saj vas bodo v nasprotnem primeru prijavili za pošiljanje nezaželjene e-pošte. Boste podatke izmenjevali, prodajali, posojali drugim? Na kratko predstavite varovanje zasebnosti v samem obrazcu, za več informacij pa vzpostavite povezavo na vašo politiko zasebnosti.

6.    Pregledno

V obrazcu jasno označite zahtevana in neobvezna polja. Uporabite zvezdice ali oznako zahtevano, lahko uporabite druge barve, samo da bo jasno razvidno kateri podatki so nujno potrebni za prijavo. V kolikor ne bodo vpisali vseh zahtevanih podatkov naj se pojavi avtomatsko opozorilo.

7.    Razlaga dodatnih informacij

Če ste prosili za bolj podrobne informacije ob prijavi (npr. Datum rojstva, številka mobilnega telefona), dodajte kratko razlago čemuj vam bo služil ta podatek. To naj se pokaže ob kliku z miško nad povezavo.

8.    Enostavno in hitro

Olajšajte uporabnikom postopek prijave. Uporabite prazna polja, kjer bodo uporabniki samo okljukali za dovoljenje na prijavo na e-sporočila in za dovoljenje, da podatke posredujete tudi vašim partnerjem. To je način, da uporabniki samostojno privolijo in se s tem izognete nepotrebnim nepravilnostih pri pošiljanju e-sporočil in varovanju podatkov.

9.    Razumljivo

Ne poskušajte zavajati uporabnike z nerazumljivimi navodili. Naprimer:

Neprimerno: odznačite, če ne želite, da posredujemo vaše podatke našim partnerjem.

Primerno: označite, če dovoljujete, da posredujemo vaše podatke našim partnerjem.

10.    Etičnost

Ne zamenujte prazna polja z že označimi polji. Naprimer: ne uporabite prazno polje za dovoljenje na prijavo (pustite označeno), medtem ko ni etično, da že označite privoljenje za posredovanje podatkov tretjim osebam.

Če zahtevate privolenje uporabanikov, da jim pošiljate tudi sporočila vaših partnerjev, potem jim to jasno povejte. Ne skrivajte tega v dolgem seznamu splošnih pogojev. Odkritost je najboljša politika, zato če mislite posredovati podatke o vaših uporabnikih tretjim osebam brez njihovega privolenja ali jim posredovati sporočila vaših partnerjev, potem lahko računate, da bodo zoper vas vložili prijavo in bodo vaša sporočila blokirana s strani ponudnika internetnih storitev.

Še vedno pa velja kvaliteta pred kvantiteto – bolje manjša emailing lista z verodostojnimi informacijami o uporabnikih, ki jih zanimajo vaša e-sporočila, kot velika emailing lista, ki je neuporabna, če 90% uporabnikov zavrne vaša e-sporočila. Pri pošiljanju e-sporočil bodite pazljivi, da vašim naročnikom vedno date možnost odjave od e-sporočil.[:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja