Fanta navdušuje mlajšo populacijo in mame

Fanta je oblikovala svoj največjo marketinško kampanjo z naslovom »Less Serious«, ki je namenjena najstnikom in mamicam. Začetek kampanje sega v leto 2007, zdaj pa so jo razširili po vsem svetu.

Kampanja se osredotoča na tri različne vidike komuniciranja: okus, »manj resen odnos« ali novice o njihovih izdelkih – za posamezen trg prilagodijo elemente komuniciranja. Vsako sporočilo zajema njihove animirane in živahne like, ki prikazujejo Fanto kot »zabavno, kul in nagajivo«. Kampanja vključuje: TV oglas, tiskane oglase, zunanje oglaševanje, mobilne melodije, spletne strani, digitalne transparente in promocije v trgovinah.

Direktor Fante Bill Gray in področni vodja za Severno Ameriko Stephen Seabolt, sta v intervjuju za Promo magazine povedala več podrobnosti o njihovi kampanji.

 

Vir: www.promomagazine.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja