Google+ lahko spodrine Facebook

Prvotnega mogotca in zmagovalca med socialnih omrežij Facebook lahko kmalu nadomesti Google+, na kar namigujejo  rezultati ameriškega poročila o zadovoljstvu potrošnikov (American Customer Satisfaction Index – ACSI).

Čeprav ni direktno zaznati zadovoljstva s socialnim omrežjem Google+, pa po rezultatih lahko sklepamo, da Facebook pripadnike počasi izgublja, ravno na področjih, kjer lahko pridobi Google+.

Uporabniki se pritožujejo nad nehenim spremembami na Facebooku, vprašljivi zaščiti zasebnosti in »spemanjem« z oglasi, čeprav je to priložnost za večje prihodke oglaševalcev in prodajalcev.

Vsiljevanje socialnega omrežja za prepoznavanje potreb potrošnikov pojasnjuje, zakaj je mnogo Facebook uporabnikov skočilo na novo socialno mrežo Google+. Če Google lahko konkurira s Facebookom, bodo v veljavo lažje pristopila tudi druga, kot npr. Microsoftov Socl.com, kar pa lahko oteži pot Googlu.

Na splošno je zadovoljstvo potrošnikov s socialnimi omrežji, iskalniki in spletnimi portali (novice) poskočilo na 75,4 na 100 točkovni lestvici ACSI, kar je za 2,6% več kot preteklo leto.

Če primerjamo le zadovoljstvo uporabnikov socialnih omrežij, je kar nizko v primerjavi z ostalimi stranmi, vendar stabilno. Wikipedia je na prvem mestu z 78 točkami, kar je 1,3% povečanje, sledi YouTube z 74 točkami, kar je 1,4% povečanje. Kljub temu, da Facebook dosega 750 milijonov uporabnikov, ostaja pri najnižji oceni med socialnimi omrežji in podjetij, z 66 točkami, vseeno pa je dosegel povišanje za 3% (MySpace ni vključen v raziskavo, ker niso zbrali dovolj odzivov za statistični izračun).

Raziskava poteka vsako leto in po desetih merjenja zadovoljstva potrošnikov avtorji menijo, da so zadovoljni kupci bolj lojalni, večja verjetnost je tudi, da širijo pozitivna priporočila ostalim in nakupe v prihodnosti.


Vir: www.mediapost.com

Vir: www.theacsi.org

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja