Gverilski marketing je močnejši tudi od mestnih tolp

Oglaševanje za festival mini united

Takole so sporočila izgledala v praksi

Gverilski marketing pomeni strategijo, pri kateri z nizkimi stroški uporabimo nestandardne oglaševalske medije za dosego trženjskih ciljev.

Na ta način so se oglaševanja lotili tudi organizatorji festivala Mini United, ki se je odvil v Marseillu. Marseille naj bi bil eno najbolj nevarnih mest v Franciji in Evropi, saj ga v določenih četrtih obvladujejo tolpe, ki ne dopuščajo promocijskih aktivnosti. Poleg tega pa ima mesto zelo striktne zakone, ki urejajo oglaševanje.

Organizatorji so se tako poslužili gverilskih taktik. Semaforje po celem mestu so polepili s svojimi motivi, konkretno z nalepkami, ki so prikazovale dekleta z zastavami na ciljni črti.

Še bolj vpadljivi pa so bile luknjaste zastave, ki so jih namestili na obcestne svetilke in druge svetlobne objekte. Ti so ponoči na tla projecirali sporočila festivala. Čez dan pa jih je s svetlobo osvetljevalo sonce.

Sporočilo festivala se je na ta način razširilo po celotnem mestu in festival je bil uspešnica. Kampanjo pa si lahko vzamemo za primer ene od tistih, ki so bile dokazljivo uspešne.

 

Povzeto po : www.emarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja