Igre niso več nišna zabava

Predstava, ki jo mogoče imate o tipičnem igralcu video igric: moški, najstnik ali nad dvajset let, ki igra igrice sam v sobi – je napačna. Zelo napačna.

Skoraj 50 % ameriških gospodinjstev ima vsaj eno igralno konzolo (tisti, ki jih imajo, imajo v povprečju vsaj dve). Povprečna starost igralca je 30 let (37 % je starejših od 36 let). Ženske nad 18 let predstavljajo bistveni del igralniške populacije (30 %) kot fantje pri 17 letih ali manj (18 %). In skoraj dve tretjini vseh igralcev (62 %), igrajo igrice z drugimi, bodisi osebno ali na spletu.

Eden od največjih območij rasti iger so mobilniki. Glede na raziskavo jih je več kot 30 % dejalo, da igrajo igrice na svojih pametnih telefonih, kar je 10 odstotkov več kot lani. Četrtina jih je izjavila, da igrajo igre na drugih brezičnih napravah, v primerjavi s 13 % v letu 2011.

Kupci so lansko leto porabili skoraj 25 miljard ameriških dolarjev za video igre (vključno z vsebino, strojno opremo in dodatke) in 42 % jih pravi, da z video igrami dobijo večjo vrednost za svoj denar, v primerjavi z DVDji, filmi ali glasbo. Od tistih, ki pravijo, da igrajo igrice bolj pogosto kot lani, jih pol pravi, da manj zahajajo v kino, 47 % pa doma gleda manj TV ali DVD-jev.

Poleg tega 59 % tistih, ki pravijo, da igrajo več video iger kot lani, je dejalo, da so igrali manj družabnih iger. To ne pomeni, da video igre uničujejo družinske igre. Glede na raziskavo 40 % staršev pravi, da igrajo video igre s svojimi otroci enkrat tedensko, medtem ko jih 59 % igra vsaj enkrat mesečno. Velika večina (90 %) navaja glavni razlog za igranje iger kot »zabavo za vso družino«. Več kot polovica (52 %) staršev je dejalo, da so video igre pozitiven del življenja njihovih otrok.

 

Vir: www.mediapost.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja