KAKO UČINKOVITO PRIDOBITI POZORNOST VAŠEGA OBČINSTVA

Eva Škofič Maurer & David Dolamič
Povezovanje konference
Kako v živo angažirati občinstvo? Lahko to storimo s humorjem? Ali dobimo z atraktivnim povezovanjem dogodkov in srečanj več pozornosti?

STORYTELLING - ZGODBARJENJE

Mike L. Murphy
Kaj nas lahko nauči Hollywood?
Odkrijte, kako lahko z močjo zgodbe vzpostavite globljo čustveno povezavo z vašimi strankami in kupci. Ni potrebno, da ste vsiljivi ali da stranke na različne načine prepričate v nakup. Dobra zgodba vzbudi pozitivna čustva pri strankah in se z vašim podjetjem povežejo bolj osebno. Hollywood uporablja zgodbe zato, da z njimi zabava svoje občinstvo (in jih ne pusti, da bi se dolgočasili) in čas je, da to storite tudi vi!
Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska
Obvezna oprema vsakega pisca – Ko pišeš za svoje občinstvo, naj tvoje besede štejejo
Vsak današnji komunikacijski kanal ali socialni medij ima svoja pravila in usmeritve. Jana bo govorila o tem, kako pomembno si je predstavljati svoje občinstvo, ko pišete zgodbe, še posebej ko uporabljate različne platforme in medije. Z vami bo delila nasvete in tehnike, ki jih je pridobila s kreativnim pisanjem, govorila pa bo tudi o pozicioniranju, razvoju občinstva, načinu in stilu pisanja, editiranju in branding-u.
Niko Slavnić, The Slovenia Book
The Big Five: Recept za vašo uspešno zgodbo
Niko bo predstavil zgodbo 5 živali, ki ponazarjajo trende v podjetništvu. Iz svojih izkušenj, inovacij in pustolovščin se bo dotaknil različnih nivojev: trg in tržno nišo, podjetje in posameznika. Preobrat se dogaja in vpliva na vse nas – in to zelo hitro. Kako naj se uresničimo na vseh področjih? Sledi petim.

MARKETING

Boštjan Zrimšek, Dima center
Slika pove več kot 1000 besed. Brendirana slika pa še več.
Vsako lepo doživetje je lahko ujeto v eni lepi fotografiji. Zato vsi zabaviščni parki nudijo svoje fotografije. Ali je možno, da bi tudi vaš izdelek ali storitev nosil lepo fotografijo? Kaj je potrebno za lep spomin? Kaj so prihajajoči trendi v fotoindustriji?
Simon Meglič, ePrvak
Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga v dobi marketinške avtomatizacije in GDPR
Močno je prisoten trend avtomatizacije v marketingu. Podjetja zbirajo big data in ga uporabljalo za prilagojena sporočila uporabnikom, da bi dosegala boljše konverzije. Simon vas bo popeljal skozi uspešne primere implementacije e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije. GDPR prihaja, kar pa še ne pomeni konec direktnega marketinga kot ga poznamo danes. Slišali boste, kje morate še posebno paziti pri vaših e-mail marketing procesih in procesih marketinške avtomatizacije, da boste skladni z to uredbo.
Tomaž Kolar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani (UL EF)
Pomen verodostojne izkušnje v marketingu
Tomaž bo predstavil ugotovitve dveh empiričnih raziskav o izkustvih obiskovalcev. Prva raziskava je temeljila na analizi več kot 1000 ocena na TripAdvisor-ju pri najbolje ocenjenih sobah pobega v ZDA (NY) in Evropi (Budimpešta). Ugotovili so, da ocenjene sobe predstavljajo nova, vrhunska in edinstvena izkustva, saj vključujejo izzive, vznemirljivo razmišljanje in druženje. Druga študija je s pomočjo vprašalnika preučila celovit model tokov izkušenj v skupini in njihovih posledic. Rezultati kažejo, da pomembne izkušnje določajo ravnovesje med izzivom in spretnostmi skupine ter temo in zgodbarjenjem. Izkušnje skupine vplivajo na namere udeležencev, ustno komunikacijo ter usklajenost in veselje skupine. Raziskavi ponujata rešitve, kako vpeljati igro v marketing (npr. v segmentaciji in pozicioniranju) in tudi o tem bomo govorili.

INOVACIJE IN KULTURNA DEDIŠČINA

Alexander Gierholz, Logic Locks
Prihodnost doživetij – Dobre prakse iz konference »Up The Game« 2015–2018
Konferenca Up The Game je največja in edina mednarodna konferenca o sobah pobega in resničnostnih igrah (Real Life Gaming). Tam se zbere na stotine oblikovalcev iger, inovatorjev in entuziastov iz celega sveta in se navdušujejo ter izmenjujejo ideje kako ustvariti nepozabna doživetja. Alexander bo povzel letošnjo temo Prihodnost doživetij in nam predstavil trende sob pobega in resničnostnih iger.
Nataša Potočnik, Enigmarium
Razmišljaj onkraj prostora – Z igrifikacijo ustvarite nepozabna doživetja
Nataša Potočnik, kreativna direktorica in soustanoviteljica Enigmariuma in soustanoviteljica GIZ ER.SI bo govorila o tem, kako z drugačnim razmišljanjem lahko oživimo lokalno zgodovino, kako lahko naredimo nepozabna in izjemna doživetja ter odgovorila na vprašanje: kje vse lahko koncept igre obogati naša življenja, podjetja in naša mesta?

GAMIFICATION - IGRIFIKACIJA

Občina Svetvinčenat
Z inovacijo oživite kulturno dediščino
Odkrijte kako z igrifikacijo spremenimo zgodovino v zanimivo pripoved. V idilični vasici Svetvinčenat v Hrvaški Istri leži prelep grad Morosini-Grimani in prav tam lahko doživite pravo avanturo v Escape Castle®, ko spoznavate zgodovino in hkrati testirate svoje sposobnosti. V hiši čarovnice Mare dožvite virtualno 3D izkušnjo, spoznate srednjeveške viteze in vse skrivnosti preteklosti. Obisk gradu še nikoli ni bil tako doživetje.
Franci Zidar, Nexto
Čarobne palice v naših žepih: Pametni telefoni kot orodja za igrificiranje sveta
Destinacije kulturne dediščine vse bolj iščejo načine, kako bi angažirale svoje obiskovalce, saj je povpraševanje po nepozabnih izkušnjah na potovanjih vedno večje. S pomočjo senzorne tehnologije naši telefoni vidijo, slišijo in nenazadnje tudi razmišljajo. Čarobne palice nosimo kar v naših žepih. Povečana realnost (Augmented reality- AR) omogoča destinacijam kulturne dediščine, da vidimo v preteklost. Lahko rekonstruiramo ruševine, ponovno sestavimo artefakte, oživimo slike in pred nami se lahko pojavijo zgodovinski liki. Če uporabimo še elemente igrifikacije, lahko pasivne opazovalce spremenimo v aktivne udeležence, zgodovinske heroje ali raziskovalce. Stojimo na pragu revolucije zgodbarjenja.

Govorniki

Mike L. Murphy, režiser animiranja

Mike L. Murphy je sodeloval pri pripravi filmskih franšiz kot so Harry Potter, Ironman, Hitri & Drzni in Gospodar prstanov. Vse kar se je naučil o pripovedovanju zgodb je uporabljal v svojem podjetju The Visionary Planner, kjer svetujejo na področju marketinga. Sedaj živi v Sloveniji in ima čudovitega otroka, ki mu daje ogromno zgodb za pripovedovanje.
Mike L. Murphy

Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska

Jana Renée Wilcoxen je samostojna tekstopiska, prevajalka in urejevalka besedila. Ima izkušnje iz ustvarjanja računalniških iger, sodobnih plesnih in gledaliških predstav, izvajala in zbirala finančna sredstva za kulturne projekte, promovirala sobe pobega, urejala spletne strani in pisala objave na socialnih medijih. Njene stranke so bile iz različnih področij iz Slovenije in izven. Nenehno si prizadeva slediti svojim raznolikim interesom, da in z njimi bogati svoje pisateljske spretnosti in različna besedila, ki jih piše za svoje stranke.
Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska

Alexander Gierholz, Logic Locks

Alexander Gierholz je vodilni oblikovalec in soustanovitelj Logic Locks. Je socialni psiholog in je že več let zelo vpleten v industrijo sob pobega in resničnostne igre – igre, kjer igralci igrajo v resničnem prostoru. Alexander je soustanovitelj in programski direktor mednarodne konference o sobah pobega Up The Game.. https://upthegame.nl https://www.logiclocks.com/
Alexander Gierholz

Simon Meglič, ePrvak

Mag. Simon Meglič, direktor ePrvak Group, je eden največjih strokovnjakov za uporabniško izkušnjo in e-mail marketing v Sloveniji. 3 Leta je bil profesor digitalnega marketinga na DOBA fakulteti in je 8 let vodil internetni oddelek na Kompas d.d. Vodi skupino podjetij ePrvak group, ki je razvilo priljubljeno aplikacijo za e-mail marketing in marketing automation aplikacijo. Pomaga vam pri izgradnjo e-mail baze in svetujejo na področju e-mail marketinga in optimizacijo uporabniške izkušnje s pomočjo eyetracking tehnologije. Izdaja najbolj brano slovensko potovalno e-revijo Potnik.si z več kot 160.000 bralci, priljubljeno e-revijo o zdravju Zdravo.si ter portal o življenjskem slogu Likeout.net.
Simon Meglič

Niko Slavnić, The Slovenia Book

Niko Slavnić svoje znanje pogosto deli na seminarjih in delavnicah ter je predaval že v 19 državah. Njegove stranke so šole podjetništva, startup-i in globalne korporacije. Niko je ustanovitelj in lastnik IQbator, prvega privatnega podjetniškega inkubatorja v jugovzhodni Evropi. Ustanovil ga je, ker želi novim podjetjem pomagati pri začetnih investicijah, inovacijah in inspiracijah.
Niko Slavnić

Franci Zidar, Nexto

Franci Zidar je direktor in soustanovitelj podjetja Nexto, interaktivne storytelling platforme namenjene za turistične destinacije in destinacije kulturne dediščine. Z uporabo Nexto postanejo vodeni ogledi igrificirane pustolovščine, ki motivirajo in angažirajo obiskovalce. www.nexto.io
Franci Zidar

Nataša Potočnik, Enigmarium

Po ustanovitvi Enigmariuma, prve sobe pobega, v letu 2014 je ekipa ustvarila že več kot 25 edinstvenih iger in v hipu navdušila igralce v Alpe Adria regiji. Njihovi projekti so trendsetterji na področju igrifikacije in vključujejo najbolj kul sobo na svetu Escape Igloo®. Ker znajo ustvarjati vznemirljiva doživetja, ki vključujejo tudi kulturno dediščino, so naredili UNLOCK, inovacijo na področju turističnih ogledov, ki vključuje »pobeg« na terenu, oblikovali so igrificirano razstavo v Slovenskem planinskem muzeju, igrifikacijo srednjeveškega gradu Svetvincenat. Glede na smer v katerega gre turizem, bi radi vpeljali prvine iger pobega tudi pri ponudnikih in podjetjih. www.escape-room.si
Nataša Potočnik

Tomaž Kolar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani (UL EF)

Tomaž Kolar je izredni profesor na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Njegovo raziskovalno delo in interesi so osredotočeni predvsem na vedenje potrošnikov in strateški marketing, pri čemer preučuje različne storitvene dejavnosti, ki se ukvarjajo s prostim časom, turizmom, kulturo in igro. Še posebej ga zanima kako izkustva in upravljanje vplivajo na različne trenutne fenomene, socialno-kulturne kontekste in podjetniške prakse. Njegova bibliografija obsega številne razprave, ki so bile obljavljene v različnih revijah za marketing, turizem in management.
Tomaž Kolar

Boštjan Zrimšek, Dima center

Boštjan Zrimšek postavlja v ospredje doseganje dobrih rezultatov s kanali direktnega komuniciranja in digitalnimi kanali. Je direktor Dima centra, agencije za direktni marketing, kjer si prizadevajo biti najboljši v panogi in svojim strankam ponujati dodatno strokovno znanje. V Dimi razvijajo nove storitve na področju fotografije (fotografijo na kolesih, zabavno fotografijo, fotokabine) in s pomočjo implementiranja marketinških elementov oplemenitijo brendirane fotografije, ki jih dobijo obiskovalci. Boštjan je tudi sekretar Združenja za direktni marketing Slovenije in aktiven v lokalnih in dobrodelnih organizacijah.
Boštjan Zrimšek

Občina Svetvinčenat

Občina Svetvinčenat je bila med prvimi, ki so spoznali, da z uvedbo igrifikacije lahko privabijo več obiskovalcev, ponovno oživijo grajske zidovi in hkrati obogatijo ponudbo celotne občine.
Občina Svetvinčenat

LOKACIJA IN DODATNI PROGRAM

Lokacija konference

Konferenca bo potekala v centru Ljubljane. Točna lokacija bo ostala skrivnost. Do nje vas bo vodila posebna Nexto aplikacija.

Vse podrobnosti bomo še navedli tukaj.

Dodatni program

OKROGLA MIZA – RAZPRAVA

 

15.15 Slovensko združenje Escape Room dejavnosti GIZ ER.SI – Sodelovanje je ključ do uspeha

Kratka predstavitva Slovenskega združenja za Escape Room dejavnosti, ki je bilo ustanovljeno leta 2016 in je edinstveno na svetu.  Cilj združenja je spodbuditi svoje člane, jim olajšati delo ter izboljšati pogoje ter s tem povezano izboljšati rezultate celotni panogi. Med seboj delijo dobre prakse in vzpostavljajo poslovno etiko.

15.45 – 17.30 Okrogla miza/Razprava: Prihodnost v panogi: Kako narediti globoka in nepozabna doživetja? Kako angažirati občinstvo? Kako preživeti epidemijo iger pobega?

Je trg že zasičen? Kako narediti nekaj novega? Problemi in rešitve. Varovanje osebne lastnine. Konkurenca. Priložnosti. Varnost. GDPR. Prihodnost.

Na okrogli mizi bodo sodelovali pomembni tuji gosti, ki jih bomo objavili kmalu.

20.00 VEČERNA MIXER ZABAVA

PRIJAVA

Podjetje*

Naslov podjetja*

Pošta in kraj*



Davčni zavezanec:
DANE | Davčna številka
Telefon

E-naslov*

Kontaktna oseba*

Koda za popust





Na seminar prijavljamo:
Ime in priimek ter njegov/njen e-naslov:

1. (ime in priimek) email

2. (ime in priimek) email

3. (ime in priimek) email

4. (ime in priimek) email

5. (ime in priimek) email
Redna kotizacija za konferenco je 299 EUR + DDV.
Za člane ZDM, združenja ER in za drugega ter vsakega naslednjega je kotizacija 249 EUR + DDV.
Early bird prijava je 199 EUR + DDV za vse prijave do vključno 29. 6. 2018.


[recaptcha]