Intervju: izzivi trženja pri prodaji na drobno

Na trgu vse bolj naraščajo cene hrane in bencina. Poleg tega pa se vedenje kupcev popolnoma razlikuje s kupci v preteklosti.  Kako se s temi spremembami spoprijemajo tržniki?

Promo: Kaj je po vašem mnenju največja sprememba (izziv) letošnjega leta na področju trženja v prodaji na drobno?

Todd Engels, Marketing Drive: »Kupci ostajajo doma. Višje cene goriva in povečanje e-poslovanja slabo vplivajo na nakupe v trgovinah. Zanimivo je kako Amazon seli nakupovanje potrošnih izdelkov, ki so se sicer vedno prodajali v klasičnih trgovinah. Po raziskavi (Nielsen) 9% gospodinjstev v ZDA trenutno kupuje potrošne dobrine (ang. CPG – Consumer packaged goods) na spletu. Med njimi je vodilni Amazon, ki pridobi dnevno kar 1000 novih gospodinjstev, preko prijave na obveščanje in prihranke.

Torej kaj trgovci lahko naredijo? Najprej morajo pogledati svoje platforme e-poslovanja, da se prepričajo, da učinkovito zadovoljujejo potrebe njihovih kupcev. Kot drugo morajo ponovno preučiti nakupovalne izkušnje v svojih trgovinah ob ključnih lastnostih, kot so udobje, užitek in ustreznost.

Proizvajalci morajo vpeljati e-poslovanje v svoj marketinški splet (izdelek, cena in tržno komuniciranje), da se lahko spopadejo s tem rastočim trendom. Pri tem pa morajo sodelovati s trgovci na drobno, da razvijejo trženjske programe z ekskluzivnimi ponudbami, vzorci na prodajnih mestih, lojalnostnimi programi, itd.

 

Tina Manikas, Draftfcb: velik izziv je kako najbolje obvladovati spremenjene nakupne navade, da ostanemo konkurenčni. Mobilna in digitalna tehnologija imata veliko vlogo pri spremembah v nakupovanju. Vplivajo tako na sredstva kupcev, lokacije, potovanja in vedenje, kar smo zaznali tržniki že v preteklosti in to tudi vključili v načine komunikacije. Informacije bodo še naprej ostale prenosne, personalizirane, socialne, v realnem času in v mnogih primerih brezplačne.  Nekaj načinov za prilagajanje tem spremembam vedenja:

1. Spoznajte nova vedenjska spoznanja o tem kako se vaša ciljna skupina kupcev odloča o nakupih danes, v primerjavi z včeraj,

2.    več poudarka namenite odločitvam pred nakupom,

3.    vpeljite mobilno-digitalne rešitve za pomoč vašim kupcev v trgovinah

4.    vlagajte v ideje, ki širijo/vzpostavljajo dialoge in mnenja med strankami, s tem vplivate na nakupovanje in zvestobo.

naše stališče je, da nakupovanje kupcev ni več črno-belo in če boste čakali, da bodo stranke prišle same do trgovskih polic, ne bodo nikoli prišle.

 

Barb Stabno, Bard Advertising, Inc: največji izziv/spremembo v letu 2011 vidim v trženju, ki postaja razvoj za ustvarjanje sinergije med trgovci in proizvajalci. Cilj je doseči kupce na mnogih področjih življenja: doma, na trgu in trgovini. Trgovina na drobno ponuja mesto nakupovanja, vendar morajo biti proizvajalci in trgovci prepričani, da vključujejo v proces kupca tako doma kot na trgu. V zadnjih dveh letih se je doseganje kupcev spremenilo in nekatere tradicionalne metode ne delujejo več. Z razvojem ustrezne sinergije med trgovci in proizvajalci, se bo prodaja večala in ROI bo opazen.

 

 

Matt Egan, G2 ZDA: ni dvoma, da je najbolj očitna sprememba v trženju vključevanje mobilnih, socialnih in interaktivnih medijev s tradicionalnimi načini. S tem se spopadajo vse blagovne znamke, kako v realnem času ponuditi strankam pomembne informacije preko mobilnih telefonov. Obstaja cela vrsta možnosti za proaktivno vplivanje na nakupne odločitve v trgovinah. To je zelo zanimivo področje, saj se nova orodja in s tem povezana vedenja dogajajo pred našimi očmi. V prihodnosti si predstavljam, da bomo povezani preko nakupovalnih senzorjev, ki bodo nameščeni v posameznih trgovinah. Jasno je, da je smo še na začetku.

Vir: www.promomagazine.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja