Izzivi marketinga pri večkanalnih interakcijah s strankami

Tržniki se danes soočajo z izzivi, ki jih prinaša upravljanje interakcij s strankami preko večkanalnih kampanj, predvsem s pojavom spletnih omrežjih in mobilnih aplikacij. To je potrdila nedavna spletna raziskava med tržniki v ZDA (Forrester Consulting in ExactTarget).

Na vprašanje o njihovih največjih izzivih pri marketingu danes, so navedli naslednje:

  • Razumevanje strank pri večkanalnih interakcijah: 48 %
  • Upravljanje kampanje preko tehnologij: 41 %
  • Predstavitev rezultatov na višjih nivojih: 40 %
  • Ustrezne kadrovske zasedbe: 40 %



Manj izzivov tržniki občutijo pri ohranjanju kakovosti podatkov o strankah v vseh oglaševalskih akcijah (29%) in pri odgovarjanju strankam v realnem času (29%).

Zanimivo je, da več kot polovica tržnikov (54 %) navaja spletna analitična orodja kot eden od najbolj pomembnih orodij pri premagovanju trenutnih izzivov marketinga; 34 % navaja glavne vire podatkov o strankah (ang. Customer data hubs), 32% navaja socialna orodja za upravljanje akcij in 31% jih meni, da so tehnologije za upravljanje kampanj, ključnega pomena za odpravljanje aktualnih izzivov v marketingu.





Na odločitev o vpeljavi tehnologij pa pomembno vpliva višina marketinškega budgeta, vendar je problem tudi v pomanjkanju sodelovanja pri testiranju različnih kanalov trženja, kar meni kar 34 % tržnikov.

 

Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja