Je vaša poslovna strategija popolna? Naredite test.

Na današnjem muhastem trgu je težko verjeti, da je vaša poslovna strategija natančna in vrhunska.

Tukaj je eden od načinov, da jo testirate. Niz 10 testnih vprašanj vam omogoča globlji vpogled za vas in vašo ekipo. »Konec koncev, strategija je način razmišljanja, ne postopkovna vaja ali niz okvirov«, pojasnjujejo avtorji. Da bi spodbudili vaše razmišljanje, so se osredotočili na testiranje same strategije.
Očarani? Tukaj so prva tri vprašanja za vas:

Bo vaša strategija zmagovalna na trgu? Ali ste zadovoljni, da ostanete na trgu in konkurirate ali imate edinstven položaj, s katerim pridobivate resnično konkurenčno prednost? Dobre strategije poudarjajo razliko – v primerjavi z vašimi neposrednimi konkurenti, v primerjavi možnih substitutov in v primerjavi z možnimi ponudniki.

Ali vaša strategija koristi pravi vir konkurenčne prednosti? Kakšne so vaše posebne sposobnosti? Avtorji svetujejo, da jih jemljete resno. Za primer navajajo trgovca Aldi, ki je v celoti preoblikoval tipičen poslovni model supermarketa. Velike spremembe, ki so potrebne za katerikoli supermarket … posnemanje celotnega sistema pa je neverjetno težko, kar je Aldijeva prednost.

Je vaša strategija razdeljena po področjih, kjer konkurirate? Potreba po prednosti na trgu, zastavlja vprašanje, na katerem trgu? Ali ste res preučili vse možne segmente, ki jih lahko pokrivate? Razlika je lahko kar 80 % v rasti prihodkov. »Podjetja bi morala premakniti svojo osredotočenost močno proti ‘kje’«, pojasnjujejo avtorji.

Torej, če boste vzeli pod drobnogled vašo strategijo, boste morda videli več možnosti. Razmislite o reševanju takih vprašanj s svojo ekipo, da boste dodatno povečali vaše poslovne strategije za leto 2012.

 

Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja