Kaj je “AGILNI MARKETING” in zakaj je bistven za trženje?

V juniju se bo skupina tržnikov prvič zbrala z namenom, da se pogovorijo o stroki “agilnega marketinga” ali kot bi lahko prevedli spretnostnega trženja. Njihov cilj je proučiti, izmenjati mnenja in določiti lastnosti “agilnega marketinga”.

Štirje razlogi za “agilni marketing
Tablice, pametni telefoni, e-bralci, e-pošta, “content marketing” … seznam naprav, ki so na voljo strankam stalno narašča. Mediji so vse bolj razdrobljeni in tempo vse hitrejši.
Ob soočanju z vsemi spremembami v trženju zadnjih nekaj let, morajo tržniki resno razmišljati o tržnih procesih. Nekatera podjetja in tržniki sledijo temu tempu s pomočjo agilnega marketinga oz. spretnostnega trženja.

Trženje s spretnostjo izhaja iz gibanja razvoja programske opreme: produktni tržniki in tržniki, ki tesno sodelujejo z razvijalci, so začeli uporabljati bolj spretnostne tehnike, ki so jih vpeljali v svoje delo in akcije.

Torej zakaj bi morali vsi tržniki izvajati spretnostno trženje?

O tem so podali mnenje ljudje iz stroke marketiinga, ki so svoja mnenja strnili v 4 glavne razloge:

1. Hitrost
»Čas je najbolj zastrašljiv dejavnik. S krajšanjem ciklov, lahko dejansko ustvarimo več časa. Pridobimo hitrejše rezultate in možnost, da hitreje prilagodimo nekaj, kar deluje zelo dobro ali slabo« – Dan Marks, First Tennesse Bank.

»Delujemo v okolju socialnih medijev in v realnem času, kjer se stvari dogajajo hitreje, zato s tradicionalnimi pristopi pri načrtovanju trženja enostavno ne moremo slediti.« – Frank Days, Correlsense.

»Agilni procesi trženja so vedno bolj pomembni, saj tempo spletnega okolja ustvarja izzive in priložnosti, ki zahtevajo, da se podjetje odzove v realnem času.« – Kristen Knipp, SolarWinds.

»Procesi ‘agilnega’ trženja so pomembni, saj današnji marketing deluje v najbolj tekočem in spreminjajočem se okolju v zgodovini. Priložnosti socialnih omrežij hitro pridejo in grejo, konkurenca je dinamična, trgi se lahko spremenijo čez noč, spletne platforme kot sta Google in Facebook se nenehno razvijata, … Saas orodja, ki jih uporabljamo se nadgrajujejo z novimi funkcijami. Še pomembneje je, da naše možnosti in stranke pričakujejo, da se hitro odzovemo preko teh kanalov. Ni samo lepo imeti ‘agilno’ trženje, ampak je edina možnost, da ima podjetje zaveznika za odziv na hitre tržne zahteve. — Scott Brinker, ion interactive inc.

2. Prioritete
»Niso nam neznanka trženjske ekipe, ki morajo narediti več z manj in to leto ne bo nič drugače. Jasna usmeritev in trdno razumevanje obsega dela je še vedno pomembno, vendar je omejeno na določen časovni okvir in sodelovanje v realnem času, ki ekipi zagotovi, da postane najbolj pomembno delo prioriteta.« —Jascha Kaykas-Wolff, Mindjet.

3. Sodelovanje
»Sodelovanje je pomemben vidik ‘agilnega marketinga in obstajata dve kritični občinstvi: vodstvo v vašem podjetju, kjer mora biti trženje usklajeno s spošnimi poslovnimi cilji ter ciljni kupci, kjer mora trženje sodelovati pri dvosmerni komunikaciji, pripravljeno prisluhniti in pripovedovati zgodbe. ‘Agilni’ marketing spodbuja usklajevanje s poslovnimi cilji, s pomočjo mehanizmov »Sprint« načrtovanja, katerih cilj je, da se usklajuje in načrtuje aktivnosti za dosego ciljev. Prav tako spodbuja sodelovanje s strankami z merjenjem rezultatov tega sodelovanja in prilagajanjem za dosego čim večjega učinka tega sodelovanja.« —Jim Ewel, Agile Marketing

4. Relevantnost
»Prednost agilnosti je preglednost in prioritetnost, ki omogoča ekipam izmenjavo in spreminjanje v smeri, ki ne vpliva negativno na večje programe. V svetu, kjer lahko tržniki oblikujejo nove akcije v nekaj dneh po tem ko so prevzeli konkurenta ali je na trg prišla pomembna novost, zato je delovanje na dolge mesece neprimerno. Agilnost je ena redkih metod, ki razdrobi stvari na obvladljive dele.« —Kirsten Knipp, senior director, SolarWinds

»Če se vrnemo v leto 1993, sta Al Ries in Jack Trout napisala klasične ‘nespremenjene’ zakone marketinga in da tržni učinki potekajo skozi daljše časovno obdobje. To ni več res. Če ste avtobusna linija in vas Alec Baldwin negativno predstavi v enih od svojih razlag, boste morali odgovoriti v 24 urah. Če ste United Airlines, ne morate čakati teden dni, da se odzovete na viralni video »United Breaks Guitars«. Ne gre samo za ugled. Če ste tržnik Pinteresta, potem je to kot vožnja z raketo, ne morate načrtovati vaša tržna prizadevanja šest mesecev v naprej. Na trgu se morate odzvati v realnem času.« —Jim Ewel, principal, Agile Marketing

Več o naprednih nasvetih sedmih strokovnjakov si preberite tukaj.

Vir: http://www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja