Kako dobro poznate svoje stranke?

Kot dober tržnik opravite raziskavo, ustvarite ciljno usmerjene akcije s pravim sporočilom in odlično ponudbo. Pa vendar se vaše stranke ne odzovejo. Kje se je zataknilo?

Glede na raziskavo Pitney Bowes, v kateri je sodelovalo 6.000 vprašanih iz Francije, Nemčije, Velike Britanije in ZDA, morda pridete do odgovorov, ki jih potrebujete.

Ugotovitve so pomembne, saj trendi trženja povečujejo posledice učinkovitih v primerjavi z neučinkovitimi komunikacijami s strankami (Marketingprofs).

Med trendi je raziskava opredelila naslednje:

  • stranke lahko z informacijami na dosegu roke v nekaj sekundah raziščejo blagovno znamko in ocenijo verodostojnost njenih lastnost
  • interakcija s strankami v realnem času, je dvosmerni pogovor na njihovem izbranem kanalu.

Raziskava je vključevala podrobnejša vprašanja o komunikacijah. Ugotovili so naslednje:
Personalizacija. Večina strank uživa v prilagojenih spletnih izkušnjah, vendar ne marajo vsiljivih klicev telefonskih predstavnikov.
Frekventnost. Veliki večini sodelujočih v raziskavi so všeč enkrat mesečne ponudbe. Enkrat tedenske ponudbe pa pri veliki večini niso dobro sprejete.
Dobrodelne promocije. Kar 84% vprašanih ima negativen odziv pri znamkah, ki jih prosijo za podporo v dobrodelne namene.

Kot zaključek: še posebno, če je vaše trženje v fazi razvoja, ne morete vzeti ničesar za samoumevno. Vaše stranke pričakujejo interakcije, vendar morate vedeti katere so za njih privlačne.

 

Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja