Kako meriti donosnost socialnih medijev?

V porastu je nastop podjetij na socialnih medijih, kjer oglašujejo, pridobivajo kontakte, predstavljajo svoje podjetje, izdelke in storitve, … Vendar ali je kdo od tega tudi resnično zaslužil? Kako izmeriti donosnost uporabe socialnih medijev?

Raziskava iz leta 2009 je pokazala, da 84% podjetij ne meri donosnost investicij (ROI) na socialnih medijih. Razlog je predvsem v tem, da ne vedo katera orodja izbrati za merjenje. Merjenje donosnosti na socialnih medijih ni nemogoča, vendar je težja, saj je potrebno izmeriti več parametrov, ki pa jim je včasih težko slediti.

Oliver Blandhard’s je predstavil merjenje donosnosti naložb na socialnih medijev. Oglejte si duhovito, zabavno in poučno prezentacijo o pomenu merjenja donosnosti na socialnih medijih.

Vir: thebrandbuilder.wordpress.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja