Kako meriti uspešnost spletnega oglaševanja?

Svetovno znani iskalnik Google je med uporabniki interneta najbolj razširjen, saj omogoča iskanje informacij v več jezikih po vsem svetu. Zadovoljstva pa ne prinaša le uporabnikom, temveč tudi oglaševalcem.

Program Google AdWords s tehniko usmerjenega oglaševanja omogoča podjetjem, da se oglasi prikažejo le pri zadetkih, ki so sorodni z njihovo tematiko oglaševanja produkta ali storitve. Merljivost odziva je pri tem zagotovljena, strošek pa osnovan na številu klikov (ang. pay-per-clik). Ključno vprašanje, ki se pojavi pri tem pa je, kako spremljati uspešnost takih oglaševalskih kampanj?

Jure Kumljanc, ki deluje na področju spletnega trženja pri podjetju Istrabenz Turizem, bo na kongresu ProMarket prikazal orodja za spremljanje kakovosti kampanj predvsem znotraj računa Google AdWords. Oglejte si še program ostalih predavanj, ki se bodo odvijala v sklopu kongresa ProMarket od 17.–19. marca 2010.