Kako oglaševati turizem

Turizem nastopil z agresivnim oglaševanjem na spletnih omrežjih

V zadnjem času so tudi v ameriški državni blagajni občutili upad prihodkov v turizmu, zato so se odločili spodbuditi oglaševalske kampanije z bolj učinkovito rabo e-mailoev, socialnih medijev in celo 3D posnetkov, da bi pritegnili obiskovalce.

Na socialnem omrežju Facebook se je na strani »Pure Michigan« prijavilo več kot 25,000 uporabnikov (ang. fans). Stran jim ponuja zanimive informacije kot naprimer kje ribe grizejo. Poleg tega pa uporabnikom dovoljujejo oblikovati oglase kot del kampanije.

Država Colorado je domač turizem oglaševala preko »online« tekmovanja »Snow at First Sight«, kjer so želeli nagraditi osebe, ki še niso videle snega od blizu. Izbrali so tri zmagovalce iz Atlante, Avstralije in Havajev, ki so jih nagradili z izletom v Colorado, kjer so lahko občudovali lepoto narave. Utrinke iz njihovega potovanja so objavil na svojem blogu in v socialnih medijih Facebook, YouTub, Flickr in Twitter.

Poleg socialnih omrežij se države obračajo tudi k bolj sofisticiranim kampanjam preko email marketinga. »V nedavni kampanji, je na stotine kupcev posredovalo ponudbo na svoja socialna omrežja kot so Digg, Facebook and MySpace«, je povedala Sara Borland (East Coast). »Na 17% objavljenih povezav je vsaj ena odprta in 33% kdor odpre povezavo klika naprej. To so ljudje, ki jih drugače mogoče ne bi nikoli dosegli«.

Država Idaho, ki ima najmanjši proračun turizma v ZDA, je uvedla nov sistem poimenova SiteSeer3D Gold, ki omogoča, da si potencialni obiskovalci skozi letenje nad državo ogledajo znamenitosti, spoznajo kulinariko in ostale zanimivosti na atraktiven način v 3D verziji.

Torej kako pritegniti obiskovalce, da obiščejo naše turistične znamenitosti države? Naj bo to preko spletnih portalov, elektronske pošte ali socialnih medijev … Potrebno je razmišljati o sodobnih načinih, ki bodo na zabaven in interaktivni način privabila turiste v naše kraje. Seveda pa mora pri tem najprej videti interes država, ki preko finančnih vzpodbud lahko zagotovi promocijo našega turizma.

Povzeto po http://www.marketingvox.com/ (25. januar 2010)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja