Kako učinkovito komunicirate? Ali delate osnovne napake?

V težkih časih je pravilno komuniciranje, ki spodbuja odziv in prodajo, nedvomno eno najbolj napačno razumljenih področjih trženja. Gre za izredno specialistično področje.

Veliko tržnikov misli, da zna komunicirati. Vendar jih zmore le peščica. In Andy Owen je eden izmed njih …

Besede uporabljamo vsi. Toda profesionalni pisci besedil vedo, katere besede so tiste, s katerimi boste pritegnili pozornost in prodali. Naučite se skrivnosti, namige in tehnike za večjo učinkovitost oglaševalskih akcij – na vseh kanalih komuniciranja – od ene najbolj priznane in priljubljene ikone v direktnem marketingu.

Andy Owen, svetovno priznan strokovnjak za direktni marketing, bo Slovenijo obiskal v marcu, na 8. Srednjeevropskem kongresu direktnega marketinga DIREKT2012. Pričakujete lahko okoli 100 svežih primerov dobrih, slabih in senzacionalnih ponudb, vključno z najboljšimi prodajnimi pismi iz vsega sveta.

Odkrijte torej tisto, kar loči dobro marketinško akcijo, marketinški dokument, t.j. pismo brošuro, katalog …, od slabega. Ne zamudite predavanja, če ste se pripravljeni naučiti kaj novega in takoj uporabnega iz prve roke najbolj uglednega in priljubljenega strokovnjaka direktnega marketinga.


Vir: direkt.zdms.org

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja