Katera orodja uporabljajo tržniki v socialnih omrežij?

V lanski septembrski raziskavi, ki jo je opravilo podjetje MarketingProfs, se je izkazalo, da najpogosteje uporabljene marketinške akcije v socialnih omrežjih, niso nujno tudi najboljše.

Največkrat podjetja na Facebooku uporabljajo orodja, ki uporabnike pripeljejo do njihovih informacij, preko rednega posodabljanja statusa ter tako večajo obisk na svojih spletnih straneh, posredno pa vpliva tudi na njihovo prodajo.

Toda najbolj učinkovito orodje za B2C podjetja je izdelava Facebook aplikacije o njihovi blagovni znamki, ki jih uporablja četrtina vseh vprašanih podjetij. Skupno so tako podjetja B2C kot B2B, izpostavila raziskave o njihovih pripadnikih (ang. fans) kot učinkovito orodje (B2B ~ 37,1% in B2C ~ 37,9%). Kot drugo orodje pa so podjetja iz B2B navedla ohranjanje stika s svojimi strankami na Facebooku (34,4%), medtem ko ena tretjina podjetij B2C raje pri trženju uporablja objavljene podatke svojih strank na Facebooku (demografski podatki in interesi).

Ni presenetljivo, da so nakupe oglasov, tudi ciljno usmerjenih, izpostavili kot najmanj učinkovito orodje trženja v socialnih medijih, saj ne omogočajo spoznavanje strank in v večji enosmerno komunicirajo s ciljno publiko.

Tako kot na Facebooku, tržniki tudi na Twitterju želijo povečati obisk na svojih promocijskih spletnih straneh, kar pa so tako B2B kot B2C označila kot najmanj učinkovito na tem spletnem omrežju. Vendar skoraj polovica vprašanih podjetij B2C uporablja Twitter za spremljanje javnega mnenja o njihovih blagovnih znamkah. Uporabnike, ki so objavili negativne komentarje o njih, je kar 22,4% podjetij tudi osebno kontaktiralo. Podjetja B2B pa označujejo poleg spremljanja mnenj o njihovih blagovnih znamkah, uspešno tudi objavo vabil na njihove dogodke (37,4% vprašanih).

Povzeto po www.emarketer.com/article.aspx?R=1007449 (5. januar 2010)

One thought on “Katera orodja uporabljajo tržniki v socialnih omrežij?

  • Kakšno leto nazaj smo fural e-novice in tako obveščali in anketirali naše uporabnike. Vsekakor je opaziti, da se je Facebook bolj prijel…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja