Kateri je najboljši marketinški nasvet, ki ste ga kdaj prejeli?

Skozi marketinško pot ste verjetno prejeli že veliko nasvetov, kot so »zastavljajte si cilje in jih merite«, »Naredite vse čimbolj enostavno …« in »Osredotočite se na koristi, ne na značilnosti.«

Vendar ali se spomnite, da ste kdaj prejeli en nasvet, ki je resnično vplival na vaše tržne rezultate (in kariero)?

Spodaj je nekaj primerov Facebook in LinkedIn prijateljev, ki so odgovorili na vprašanje »Kateri je najboljši marketinški nasvet, ki ste ga kdaj prejeli?« (opp. Sodelujte tudi vi na Facebook strani ProMarket).

  • »Če ne meriš, ne moreš nadzorovati. If it ain’t being measured, it ain’t being managed.« (Kate Shopper)
  • »Stranka ne more ubesediti njenih problemov – to je tisto, kar morate vi narediti zanjo. The customer can’t articulate his problem—that’s what you have to do it for him.« (Pamit D. Anand)
  • »Ne povejte strankam  kam naj gredo – povejte jim zakaj morajo biti tam. Don’t tell the customer where to go—tell them why they need to be there.« (Teri Fisher)
  • »Vaše mnenje ne šteje … štejejo le vaši kupci. Your opinion doesn’t matter… Only your customer’s does.« (LuAnne Kay)
  • »Razmišljajte kreativno. Delajte streteško. Think creatively. Act strategically.” (Tricia Hrotko)
  • »Ne domnevajte ničesar. Don’t assume anything!” (Stephanie Weagle)
  • »Marketing ni gledanje v ogledalo. Marketing is not looking in the mirror.” (Mark van de Sande)
  • »Ne zaupajte vedno vašemu čutu … vse testirajte. Don’t always trust your gut … Test everything.” (Bob Hebeisen)
  • “Ne nižajte cen. Popusti večinoma ubijajo vašo blagovno znamko in vaše zadovoljstvo. Počutili se boste kot da delate triktrat težje za enako vsoto denarja. Do not discount. Discounting for the most part kills your brand and your happiness level. You fee like you’re working thrice as hard for the same amount of money. And guess what? You are!” (Sean D’Souza)

 

in nazadnje…

Začnite z natančnim definiranjem vaše ciljne skupine – ožja in bolj osredotočena je, boljše je. Potem se naučite kaj razmišljajo, kaj cenijo, njihove navade, potrebe, dosedanje izkušnje, čustvene povezave, celo katere besede uporabljajo, ko razpravljajo o vašem področju in njihovih neizpolnjenih potrebah. Potem ustvarite vašo strategijo. Prelahko je, da uberete bližnjico in greste takoj na strategijo ali celo implementacijo, glede na to kaj vi mislite in kaj vi želite. To je najbližja pot do težav. Bolje je, da ne domnevate ničesar in vprašate vaše ciljno občinstvo. In na koncu vse testirajte.

Start by defining your target audience very precisely—the narrower and more specific the better. Then learn what makes them tick, how they think, what they value, attitudes, habits, practices, needs, current experiences, emotional connections, even the words they use when they discuss your category and their unmet needs. THEN develop your strategy. It’s too easy to take the shortcut and go right to strategy (or even implementation!) based on what YOU think and what YOU want. That’s a quick way to get in trouble. Better to assume nothing and ask the target audience for input first. And THEN test everything.” (Michael A. Goodman)

Sedaj ste na vrsti vi: kateri je najboljši marketinški nasvet, ki ste ga kdaj prejelisodelujte z vašimi nasveti na Facebook strani ProMarket.

Vir: www.mpdailyfix.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja