Ključne razlike pri spletnem nakupovanju

Spletno nakupovanje je v porastu, v ZDA beležijo zelo hitro rast ravno pri spletnem nakupovanju potrošnih izdelkov ali kot jih imenujejo »consumer packaged goods«.

Sploh ne preseneča, da so potrošniki na spletu mlajši, bolj premožni in imajo višjo stopnjo izobrazbe v primerjavi s splošno populacijo. Vendar kljub temu obstaja nekaj ključnih razlik, na kar opozarja tudi nova spletna študija.

Mladi in nemirni
Mlajši potrošniki kupujejo preko več različnih spletnih trgovin. Raziskava je pokazala, da potrošniki, v skupini do 34 let, so nakupovali že preko 19 od 21 spletnih trgovin, ki so bile naštete v raziskavi, medtem ko potrošniki v starosti nad 35 let, so nakupovali v nekaj čez 6 spletnih trgovinah. Tako splet postaja glavni vir za spoznavanje in nakupovanje potrošniških izdelkov, predvsem pri mlajši populaciji.

Visoki dohodki, višja zvestoba
Potrošniki z visokim dohodkom so najbolj aktivni v spletnih nakupih. Tisti, ki zaslužijo več kot 100.000 dolarjev letno, nakupujejo različne potrošne izdelke, predvsem pa si privoščijo vino in slaščice. Razlog, da nakupujejo prek spleta je: vrhunska izbira in udobje, ki jim predstavlja dostava na dom.

Družine se zbirajo na spletu
Družine se selijo na splet za nakupovanje potrošnih izdelkov. Beležijo veliko večjo stopnjo nakupovanja, v primerjavi z gospodinjstvi brez otrok. Ključna kategorija za gospodinjstva z otroki vkljčuje: izdelke za pisarno/šolske potrebščine (50%), nego obraza (48%), za nego las (47%), čistila (37%) in ustno nego (34%), medtem ko je 24% kupilo izdelke za nego otrok in 15% otroško hrano.
Amazon prevladuje kot spletni trgovec, tako za družine (69%) kot tudi za gospodinjstva brez otrok (60%).

Ne kupujejo se vsi izdelki enako
Ne boste verjeli, vendar najbolj priljubljena potrošna dobrina na spletu so vitamini. Druge kategorije potrošnih izdelkov, ki se kupujejo na spletu so: izdelki za nego telesa, za nego las, za nego obraza, pisarniški material, hrana za hišne živali ter čaji in kava.

Niso vsi spletni trgovci enaki
Medtem ko Amazon dominira v več kategorijah potrošnih izdelkov, obstaja veliko možnosti za druge trgovce, da gradijo svojo spletno prisotnost za izdelke široke potrošnje, ki jih uporabljamo vsakodnevno (za čiščenje in pranje perila)  do svežih živil. Walmart.com se je uvrstil visoko predvsem za živila, kot na primer pijače in prigrizke.  Target.com je priljubljena destinacija za nove mamice, ki so odkrile odličen kraj za nakupovanje izdelkov za otroka.

Kako naj ponudniki potrošnih izdelkov pridobijo svoj delež na virtualnem trgu?
Vzpostavitev osnov in razumevanje delovanja tega področja, je prvi korak, da lahko podjetje pridobi svoj spletno-prodajni prostor.

Čas in investicija v razumevanje delovanja spletne prodaje, bo pomagalo ponudnikom spoznati: kako, kje, kdaj in koliko vlagati, da pridobijo največjo dostopnost, prepoznavnost, prodajo in zvestobo.



Vir: www.promomagazine.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja