Konferenca Nevromarketing

V četrtek 17. marca 2016 se je v Ljubljani odvijala prvovrstna konferenca s področja nevromarketinga, na kateri je sedem odličnih predavateljev s praktičnimi primeri vodjem in direktorjem marketinga predstavilo, kako se lahko poznavanje človekove podzavesti, delovanja možganov in njihovega odzivanja na marketinške dražljaje uporabi za načrtovanje uspešnih oglaševalskih in marketinških kampanj ter organizacijo učinkovitih delovnih timov.

 

»Pripadnost je ključna. Večja ko je skupina, kateri pripadaš, več možnosti je, da preživiš.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (1)_spletTomaž Pavlica, Palok d.o.o., je na začetku poudaril, kako zelo pomembno je, da oglas zavijemo v zanimivo, dinamično in pestro zgodbo, ki se dotakne naših čustev, in pozitivno stimulira čim več naših čutil naenkrat, saj si s tem oglas hitreje in bolje zapomnimo. Poleg tega je poudaril moč sloganov, ki morajo izžarevati vero v lastno vizijo in vzbujati željo med potrošniki do pripadnosti določeni blagovni znamki.

 

 

»Ko skušaš nekoga v nekaj prepričati, je tvoja odgovornost in naloga, da drugi razume tvoje sporočilo točno tako, kot želiš.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (2)_spletDrugi predavatelj, Sebastjan Jeretič z Neuroagencije d.o.o. se je med drugim posvetil umetnosti in spretnosti prepričevanja najrazličnejših tipov ljudi in poudaril, da morajo biti zaposleni v marketingu in prodaji dobri poznavalci človekove psihologije in spretni govorci, da lahko za isti izdelek najdejo toliko različnih prednosti in načinov prezentacije, kot je različnih ljudi.

 

 

»Potencialnega kupca zanima, kako bo on profitiral ob nakupu izdelka, ne zanimajo ga gole  lastnosti izdelka.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (5)_spletAleksander Šinigoj, razgiban govorec in strokovnjak na področju nevrolingvističnega programiranja, je v izjemno zanimivem in zabavnem interaktivnem predavanju poudaril pomembnost postavljanja ciljev (vsakodnevnih, poslovnih, komunikacijskih, prodajnih …), prevzema odgovornosti za svoje mišljenje, besede, dejanja in odločitve, učinkovitega vzpostavljanja stika z drugimi in predvsem zavestne pozitivne naravnanosti do vsega. Če želiš postati mojster na svojem področju, si to vizualiziraj in verjemi, da je mogoče, ter ves čas ostani fokusiran na svoj cilj. Prave ideje, priložnosti in uspešni rezultati bodo zagotovo sledili.

 

»Za dobre ideje je potreben čas.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (9)_splet

Konferenca Nevromarketing 17032016 (10)_spletLuka Zevnik, Blackbox d.o.o., je predstavil najnovejšo biotehnologijo EEG, s katero skenirajo možganske procese, merijo človeško pozornost in čustvene odzive na vizualne in slušne dražljaje, Maja Michieli, Valicon d.o.o., pa je na praktičnih primerih predstavila in interpretirala tovrstne raziskave. Izvedeli smo, da so elementi video oglasov, ki vedno vzbudijo pozitiven odziv pozitivna ali poznana glasba v ozadju, prijetni medčloveški dotiki, uspešen partnerski odnos, srečna družina, zadovoljni otroci in živahni domači ljubljenčki.

 

»Uspešen tim je tisti, ki se redno srečuje, pogovarja in skupinsko debatira o skupnih ciljih in viziji.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (11)_splet

Ksenija Lapornik, Aspekti d.o.o., že dolgo preučuje ključne elemente uspešnega posameznika in uspešnega tima, in s svojim strokovnim znanjem in praktičnimi izkušnjami pomaga podjetjem pri odločanju, katero delovno mesto je najprimernejše za posameznika,  in pri organizaciji in vzdrževanju uspešnih timov.

 

 

»Samo 3% DNK-ja nosi dedni zapis, ostalih 97% je nekodiran »junk« DNK, ki se oblikuje skozi naše izkušnje.«

Konferenca Nevromarketing 17032016 (13)_spletZa konec smo se s priznanim hipnoterapevtom Zoranom Vodopijem s Terapevtske hipnoze spustili na globlje ravni podzavesti in spoznali moč najzgodnejših življenjskih dogodkov, vpliva podzavesti na naše vsakodnevno mišljenje in delovanje, na koncu pa še z zanimivimi praktičnimi primeri sami izkusili, kako sugestija in vizualizacija vpliva na naše dojemanje realnosti.

 

 

 

Pripravila: Janja Sterle