Lego klub: ustvarjanje pripadnosti med najmlajšo populacijo

Lego , proizvajalec najbolj znanih kock vseh generacij, izdaja tudi svojo revijo Lego Club. Revija predstavlja izjemno povezavo med pripadnostjo uporabnikov in oglaševanjem. Na vsaki strani predstavijo posamezen Lego izdelek, kjer dodajo tudi ekskluzivnega prodajalca in spletno povezavo, kjer se nahaja več informacij.

Otroci, ki prejemajo to revijo se počutijo resnično del njihovega kluba. Čeprav je članstvo plačljivo za prejem ekskluzivnih izdelkov, je revija odličen medij. Vsaka stran ponuja neke vrste interaktivnosti, kar tudi pripomore k lažji prodaji. V njej se nahajajo miselne igrice (rešitve na legoclub.com), obvestila o dogodkih (Lego Kidsfest in Ninjago Spinjitzu Masters tour), stripi in slike članov kluba z njihovimi stvaritvami iz Lego kock.

V zadnji številki so tudi svetovali kako se lahko z Lego kockami pripravijo na svojo dirko z Avtomobili, priljubljeno animirano risanko, ki je obnorela mlajšo populacijo. Revija resnično dela čudeže pri gradnji blagovne znamke in interakciji z zvestimi uporabniki.

 

Vir: www.bigfatmarketingblog.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja