Marketinški kiksi o YouTubu

Mala podjetja si ne morejo privoščiti večjih marketinških budgetov, zato izkoristijo YouTube za lastno promocijo. Nekaterim uspe način viralnega marketinga, drugi pa se tega lotijo napačno in dosežejo kontra učinek.

Strokovnjaki s področja video marketinga so opozorili na 5 najpogostejših napačnih predstav o  video vsebinah na YouTubu:

  • Nerealna pričakovanja

Zmotno je misliti, da objavite en posnetek in čakate, da si ga bo ogledalo na milijone obiskovalcev YouTuba. »Obstaja veliko zanimanje za video vsebino, vendar so v 35 urah posnetki objavljeni na vsako minuto, zato je tekmovanje za pozornost zelo intenzivno«.

Učinek viralnega marketinga je opazen uspeh, vendar to ni pravilo. Eden od uspešnih primerov serije posnetkov je Blendtec, ki je zaslovel na podlagi viralnega marketinga preko YouTuba. Potrebno je vložiti veliko časa in sredstev, da dosežete tak učinek.

Prenos vsebin na YouTube je prvi korak, drugi je kako ostati tam in se promovirati. Ni pomembno kako dobro vsebino imate, ampak potrebujete načrt. Najprej se vprašajte kaj želite z objavo na YouTubu doseči, šele potem prilagodite vsebino in si postavite ustrezno strategijo.

Poskusite uporabiti socialna omrežja (Facebook, Twitter) za promocijo vaših video vsebin. Prijatelji in družina so odličen način za začetek posredovanja vašega videa.

  • Tudi manjši uspejo

Uspe lahko tudim manjšim blagovnim znamkam. Veliko jih misli, da so lahko uspešni posnetki samo velikih blagovnih znamk, kot so Nike ali Adidas, vendar je to zmotno. Dober primer je Alphabet photography, saj si je posnetek ogledalo več kot 30 milijonov obiskovalcev, posnetek pa je posredovalo 773.000 preko Facebooka, Twitterja in blogov.

  • Video kot reklama ne deluje

YouTube je nov socialni medij, kjer obiskovalci želijo deliti zabavo in privlačne vsebine, zato jih ne napadajte s prodajnimi sporočili. Karkoli objavite naj se povezuje z vašo blagovno znamko in naj vzbudi neko vrsto reakcije vaših gledalcev, bodisi izzivalnost, smeh ali nakup.

  • Prenesti vse vsebine na YouTube

Ne pozabite, da YouTube ni samo portal z video vsebinami in mogoče ne nudi možnosti uspeha vašemu podjetju ali blagovni znamki. Kot primer je Vimeo, ki uporablja YouTube kot kredibilen medij za ustvarjalne strokovnjake.

  • Število ogledov ni edini uspeh videa

Pogosto podjetja objavijo video in upajo na 1 milijon ogledov. V današnjem času socialnih omrežjih statistika ogledov ni vedno merilo uspeha.  To je predvsem za mala podjetja, ki imajo omejena sredstva. Večji poudarek je na sodelovanju z blagovno znamko, kar kaže na to kolikokrat je bil video posredovan na socialnih omrežjih, koliko časa so porabili za video in dvig ustreznih meril blagovne znamke.


Smisel viralnega marketinga je, da vzpodbudimo ljudi, da določeno marketinško sporočilo posredujejo naprej do svojih prijateljev, poslovnih partnerjev, znancev, … Nov medij kot je YouTube nudi možnost odličnega viralnega marketinga, le če gledalce doseže na pravi način in s pravim sporočilom.


Vir: www.mashable.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja