Martin Krpan z Vrha je bil močan in silen človek …

Martin Krpan (vir: Wikipedia)

Martin Krpan (vir: Wikipedia)

Krpan je iz naših krajev. Zato zelo dobro poznamo zgodbo, kot tudi vse “kontrabantarje”, ki so res “kontrabantali” po naših krajih in naprej v svet.

Bil je res močen in silen človek, preprost in pošten. Je pa res, da je “švercal” angleško sol, kar uradnikom ni bilo povšeči. Zato smo si izbrali lik Krpana, ki ga bomo podelili vsem, ki bodo nedovoljeno promovirali svoje izdelke in storitve.

ProMarket je dogodek, kjer je dovoljena vsakršna promocija, oglaševanje, “reklamiranje”.
(Kje pa bo drugje, če ne na tem dogodku – sejmu in kongresu prodaje, marketinga in oglaševanja?)

Kot sami veste, smo odprti za čisto vse ideje in nismo še nikoli rekli ne. Tako imamo na primer uradno pijačo, uradno majico, uradne torbe in še več: z naročniki iščemo načine, da bi se promocija njihovih izdelkov ali storitev še bolj oplemenitila, bila bolj opazna.

Res je tudi, da vsako promoviranje ustrezno ovrednotimo, saj je ProMarket komercialni dogodek, kjer se sklepajo novi posli, iščejo nova znanja in ideje.

Zato ni prav, če kdo “zganja kontrabant”. Moti tako nas organizatorje kot tudi razstavljavce in vse sodelujoče, saj z nami soustvarjajo dogodek. In zato nam vsem ni prav, da se kdo »prikrade« in promovira izdelek ali storitev obiskovalcem ali celo njim, razstavljavcem. Imamo se za razširjeno družino, ki skrbi za skupno stvar; pri tem želimo vsi kar najbolje predstaviti svoje izdelke ali storitve in smo pripravljeni tudi investirati v to.

Skupaj z razstavljavci smo tako dogovorili pravilo, da bomo vse primere kršitev fotografirali in skupaj s fotografijo  poslali tudi račun sodobnim »kontrabantarjem«.  Zaradi nedogovorjene promocije bo znesek za polovico višji kot so za to vnaprej dogovorjeno delo ali storitev plačali drugi. To pa še ni vse: predstavniki razstavljavcev bodo v komisiji, ki bo na koncu izbrala najbolj »posrečen« primer “kontrabant promocije”. Temu pa bomo zamižali na eno oko in ga “skupaj s kobilico” povabili, da se predstavi na naslednjem sejmu.

Če želite predstaviti izdelke ali storitve, je na voljo cenik storitev (deljenje letakov, plakati, letaki v torbe …). Če pa želite še »dodatno« promocijo, pa poskusite brez dovoljenja na sejmu.

V dovoljeno promocijo tako spadajo poslovne vizitke, po navadi v enem izvodu izročene razstavljavcu, kolegu, poslovnežu (okvirnega formata 85 mm x 55 mm ali podobne), s katerimi se izkazujete na sejmu in s ponudniki potem nadaljujete pogovor.

One thought on “Martin Krpan z Vrha je bil močan in silen človek …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja