Mobilna kampanja za ljubitelje sladoleda

Nestle je za poletne dni pripravil nagradno akcijo preko mobilne aplikacije ‘Checkpoints’, ki bo navduševala ljubitelje njihovih sladoledov.

Preko aplikacije Checkpoints, bodo potrošniki spoznali nove okuse in sladolede v vsaki trgovini, kjer se prodajajo Dreyer ali Edy sladoledi. Oblikovali so več kot 60 lokalnih mikro akcij, kjer izvajajo oglaševanje.

Potrošnike v akciji spodbujajo, da obiščejo trgovine in lokacije, kjer se prodajajo sladoledi in jih skenirajo preko mobilnikov. S tem si pridobivajo možnosti za nagrade in spoznavajo več podatkov o samih sladoledih. Na nekaterih lokacijah bodo kupci prejeli tudi popust v višini 4 dolarjev.

Aplikacija Checkpoints je v januarju beležila 500.000 uporabnikov, njihovo število pa se še povečuje. Ta način so nekatera večja podjetja že prepoznala kot zabaven in učinkovit kanal za oglaševanje: Kimberkly-Clark, Levi’s, Bellkin, Unilever, P&G, Energizer, Lionsgate, Kmart in Tyson Foods.

Vir: www.mashable.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.