Na 50. marketinškem fokusu le še nekaj prostih mest!



Marketinški fokus praznuje abrahama.
Zato bo petdeseta izvedba nekaj posebnega. Fokusu smo namenili cel dan, dodali vzporedno sekcijo in pripravili še več zanimive vsebine. Od 9. do 16. ure boste poslušali kar 13 praktičnih prispevkov in provokativen zaključni pogovor.

Če si še niste zagotovili svojega mesta, vas vabimo, da to storite čimprej, saj nas do fokusa loči le še teden dni. Vabljeni 15. junija, ko bomo skupaj obračali poslovne modele, izvedeli, kako nam lahko koristi poznavanje potrošnikov, kako inovirati izdelke, odnose, pogledali v prihodnost marketinga …

Sodelujejo: Pristop, Telekom Slovenije, Delo, Arhea, Semantia, Mlinotest, Aragon, One, Diners Slovenija, Valicon, Simobil, Baby Center, Mimovrste, Telargo, Mladinska knjiga Založba, Gorenje, A.T. Kearney in drugi.

Iz vsebine (več v programu):

– Marketing se spreminja (Pristop)
– Kako tehnologija spreminja marketing – konvergenca je inovativna (Telekom Slovenije)
– Do kje lahko “raztegnemo” blagovno znamko, da ne “nategnemo” kupca? (Delo)
– Uporaba pristopov, modelov in orodij startupov pri razvoju novih produktov v podjetjih (Arhea in Semantia)
– Kako poznavanje potrošnih praks generira nove tržne priložnosti? (Mlinotest in Aragon)
– Uporaba analitičnih orodij pri snovanju marketinških aktivnosti s strankami (One)
– Uporaba analitičnih orodij za pospeševanje prodaje in preprečevanje odhodov strank (Diners Slovenija)
Razvoj novih storitev z manjšim tveganjem (Valicon)
– Kako lahko izkoristimo različne priložnosti v odnosu s strankami za navzkrižno prodajo (Simobil)
– Pregledati, kaj počnemo, da bi navduševali svoje kupce in povečevali svojo prodajo (Baby center)
– Kako je VIP klub mimovrste=) povečal RVC in lojalnost kupcev? (Mimovrste)
– Kako rasti in obstati ob multinacionalkah (Telargo)
– Javni pogovor o izzivih marketinga v prihodnje Kakšen bo dober marketing jutri?

Vabljeni na marketinški dogodek s tradicijo, ki mu udeleženci zaupajo že deseto leto!

Vir: www.finance-akademija.si/mf50, organizatorja DMS in Finance

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.