NA SMK O PAMETNEJŠEM, ENOSTAVNEJŠEM IN UČINKOVITEJŠEM MARKETINGU

 

 

 

 

 

 

 

Le še 14 dni časa imate za prijavo.
Slovenska marketinška konferenca bo potekala 29. in 30. maja 2012 v GH Bernardin v Portorožu.

V ospredju letošnje SMK bodo novi poslovni modeli in pristopi, povezanost razvoja, marketinga in prodaje, cenovnih politik in tržnih poti ter komunikacijskih novosti. Vrhunski domači in tuji govorniki bodo pokazali, da v podjetjih še obstajajo rezerve za ustvarjanje dodane vrednosti in obstajajo tudi priložnosti za pametnejše trženje, ko ob enakih vložkih z iznajdljivimi trženjskimi pristopi naredimo še več.

Slovenska marketinška konferenca z vrhunskimi govorci

O re-inventiranju marketinga skozi življenjski cikel porabnika in zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdajkoli bo spregovoril vrhunski strokovnjak za marketing, Luca S. Paderni, Forrester Research. Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R. se bo v svojem predavanju spraševal, kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?

Izkušnje globalnega »marketingarja« Jožka Gruškovnjaka se bo osredotočale na tehnološko strategijo v marketingu. Medtem ko bo ugleden mednarodni strokovnjak na področju razvoja in trženja inovacij Wim Biemans predstavil tržne dejavnike kot bistveni pomen za uspešne inovacije in vlogo trženja v uspešnem inoviranju. Kakšen je pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev, ki je ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju bo razkril mag. Branko Greganovič.

Predstavnika Studia Moderne, dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič bosta spregovorila o izzivih on-line trženja in prodaje na primeru spletnega modnega kluba Stilago. Pri tem pa poskušala odgovoriti na vprašanja, kako internet spreminja tradicijo in kupce, kako ohraniti enostavnost v kompleksnem okolju,…

Danes, v turbulentnih časih morajo podjetja intenzivno razmišljati inovativno in kreativno na vseh področjih poslovanja. In prav način, kako vpeljati kreativnost v podjetje, bo spodbudil k razmišljanju obiskovalcev drugega dne konference. Dimis Michaelides, svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga bo svoj vpogled v kreativnost predstavil na svojevrsten način – s čarovnijo. Neizbežno je namreč, da kreativnost pri povečanju dobička z oblikovanjem cen dokazuje, kako uspešno je podjetje. Kako pravzaprav povečati dobiček z oblikovanjem cen, bo na konferenci spregovoril eden največjih mislecev v Evropi, prof. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners.

Po mnenju direktorice marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo pri IBM, Selde Senkaya, se vloga CMO-jev spreminja, zato bo na podlagi več kot 20 let mednarodnih izkušenj predstavila korporativni značaj sodobnega CMO – vlogo, razvoj in pomen trženja v korporativnem pogledu ter primere dobrih praks.

Julian Boulding, thenetworkone, ustanovitelj omenjenega podjetja bo predstavil, kako je internet za vedno spremenil trženje (od čustev do razuma in nazaj). Spregovoril pa bo tudi o vpogledu v porabnika, tržnih komunikacij in vlogi blagovnih znamk. Za zaključek pa predstavil »tri nova tržna pravila« za tržnike v letu 2012. Medtem ko bo Goetz Trillhaas, Agencija za razvoj podjetništva CEEMEA v predavanju Inovacije@Google se bo posvetil načelom inovacij, pokazal digitalne megatrende in zaupal, kako in zakaj Google vlaga vanje. Zakaj je torej pomembno, da ste vedno korak naprej, da razumete porabnika in ohranite stik s ciljno javnostjo.

V razmislek, kako marketing lahko naredimo pametnejši in enostavnejši

V nenehno spreminjajočih se družbenih in ekonomskih dimenzijah tudi marketing ne more biti več takšen, kot je bil. Zato je letošnja konferenca namenjena razmisleku, kako ga lahko naredimo pametnejšega in enostavnejšega, bližjega omejenim virom poslovanja in predvsem tanjšim denarnicam porabnikov. Preprosto bolj učinkovitega in uspešnejšega. K temu stremi tudi vrhnji management ter lastniki in prav marketing je tisti, ki mora skupaj z ostalimi poslovnimi funkcijami v podjetju in z vključenostjo okolja integrirano ustvariti porabnika, ki nam verjame na dolgi rok.

Več na www.smk.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja